Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, Stoisława
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48914849694 , fax. +91914849664
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
Stoisława 6
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. +48914849694, fax. +91914849664
REGON: 00000041900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.po.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych, zwanych w dalszej części „towarem”, przez okres trwania umowy. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, raz na 2 miesiące. Wielkość każdej partii dostawy materiałów biurowych wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń. W zleceniach jednostkowych Zamawiający będzie dodatkowo określał żądane kolory zamawianego towaru np. kolorowego papieru, segregatorów, itp. (dot. pozycji, przy których w opisie wpisano „różne kolory”). Wykaz adresów jednostek, do których będą realizowane dostawy zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wykaz towaru zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości podane w wykazie są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru, jednak nie mniej niż 30% wartości przedmiotu umowy określonego w § 3 ust 3 wzoru umowy. Z powyższego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości towaru w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 3 wzoru umowy, stosownie do swoich potrzeb. 4. Wymagania związane z realizacją niniejszej umowy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny oraz terminowy, zgodnie z warunkami jakościowymi uznawanymi powszechnie za standardowe, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu do siedzib Zamawiającego w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 wzoru umowy, 3) dostarczane materiały biurowe muszą spełniać następujące warunki: a) być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, b) odpowiadać polskim normom i posiadać wymagane przepisami atesty dopuszczające je do użytkowania. 5. Zamawiający ma prawo żądać wymiany towaru na nowy jeżeli stwierdzi wady jakościowe lub jego niezgodność z zamówieniem. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru na nowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar (w asortymencie i ilości określonej przez Zamawiającego) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w godz. 8.00 – 15.00. Miejscem dostawy w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego jest miejsce wyznaczone przez pracownika Zamawiającego (wskazane pomieszczenie). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy wraz z wykazem ilościowo-wartościowym, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. UWAGA! Zaleca się wyraźne oznaczenie Wykonawcy, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 0000 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VI pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wykaz ilościowo-wartościowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych oraz okładek i kalendarzy na 2024 rok dla 17 WOG w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (3 zadania).
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych, archiwizacyjnych, wyposażenia biurowego oraz kalendarzy na 2024 r. dla 17 WOG w Koszalinie ( 5 zadań)
Dodano: 2023-08-16 - DOSTAWA – ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2023-07-08 - Dostawa artykułów biurowych, koszy i innych pojemników dla potrzeb SPSK nr 1 PUM
Dodano: 2023-04-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-08 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-07-20 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2021-03-31 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów do eksperymentów z zakresu biologii mikroskopowej i anatomii roślin do badań prowadzonych w ramach Centrum Biologii Molekularnej i Biotechnologii jako SPUB dofinansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (dotacja celowa).
Dodano: 2020-11-20 - Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach .
Dodano: 2020-07-01