Przetargi.pl
„Zakup i montaż windy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Wałczu, Dolne Miasto 14A”

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż windy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Wałczu, Dolne Miasto 14A”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego: „Zakup i montaż windy SP5” w zakresie: – A – Część 1: „Budowa wewnętrznego szybu dźwigu osobowego wraz z montażem windy osobowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Wałczu” – B – Część 2: „Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Wałczu”. – A – Część 1: „Budowa wewnętrznego szybu dźwigu osobowego wraz z montażem windy osobowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Wałczu”. Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III w obszarze B”. 1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty konstrukcyjne: • Wykonanie murowanego szybu dźwigu osobowego wewnątrz budynku wraz z wykonaniem otworów w stropach, wykonaniu nowych lub powiększeniu istniejących otworów w ścianach wewnętrznych w pobliżu projektowanego szybu. • Wykonanie nowych nadproży stalowych z profili walcowanych ze stali St3S w ścianach istniejących nad projektowanymi otworami, • Wykonanie wieńców żelbetowych, z betonu C20/25 zbrojone podłużnie 4 prętami #12, strzemiona Ø6 co 25cm. • Wykonanie płyty fundamentowej monolitycznej żelbetowej z betonu C25/30, zbrojona siatką z prętów #12 co 10cm, gr. min. 25cm. Pod płytą podkład z chudego betonu B10 gr. 10cm. • Ściany szybu murowane z bloczków betonowych pełnych kl. 20MPa na zaprawie cem.-wap. M8. • Płyta stropowa nadszybia żelbetowa, monolityczna z betonu C20/25 zbrojona siatką z prętów #10, gr. min. 18cm. • Izolacja pozioma na płycie fundamentowej pod ściany z papy asfaltowej zgrzewanej. • Izolacja ścian poniżej poziomu gruntu z masy hydroizolacyjnej. • Szyb dźwigu malowany wewnątrz farbą emulsyjną w kolorze białym. Wymagania materiałowe dla nowej stolarki drzwiowej: • stolarka drzwiowa w formie zestawów drzwiowych, posiadająca dopuszczenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, • wszystkie drzwi min. 3 klasa mechaniczna wg PN-EN 1192, • wszystkie drzwi min. 5 klasa trwałości mechanicznej wg PN-EN 12400, • drzwi wyposażone w okucia oraz wkładkę patentową min. 3 klucze. b) Dostawa i montaż dźwigu osobowego Q=630 kg lub 8 osób, wysokość podnoszenia 9,8m • dźwig dostosowany do użytku przez osoby niepełnosprawne, • serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności w okresie gwarancji, c) Roboty wykończeniowe i izolacyjne: Pomieszczenia zaplecza klas Na nowych ścianach mają być wykonane tynki cem.-wap. Na wszystkich ścianach i sufitach wykonać gipsowanie gładzią, a następnie malowanie ścian farbami emulsyjnymi, sufit kolor biały, ściany kolor uzgodnić z inwestorem. Korytarz, sale lekcyjne W pobliżu wykutych nowych otworów należy wykonać wyrównanie powierzchni ścian i ościeży tynkiem cem.-wap. Następnie na ścianach i sufitach w pobliżu miejsc wykonania robót rozbiórkowych wykonać gipsowanie gładzią, a następnie malowanie ścian farbami emulsyjnymi, sufit kolor biały, ściany kolor uzgodnić z inwestorem. W miejscach wykucia otworów posadzki wykończyć płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej. Pokrycie dachu Nad nadszybiem, po zabetonowaniu płyty żelbetowej wykonać uzupełnienie warstw izolacyjnych stropodachu ze styropianu EPS100 gr. min. 20cm. Następnie wykonać pokrycie dachu z papy podkładowej i papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia (SBS) gr. min. 5,2mm. d) Instalacje elektryczne: W miejscu projektowanego szybu należy przebudować istniejącą instalację elektryczną w pomieszczeniach zaplecza klas. Punkty świetlne na stropach należy przesunąć, włączniki oświetlenia przesunąć w pobliże drzwi wejściowych do pomieszczenia. Gniazdka przesunąć w miejsca dogodne dla zarządcy obiektu. Instalację wykonać jako przedłużenie i dowiązanie do istniejącej instalacji, jako wtynkową przewodami YDY3x1,5mm2 – oświetlenie i YDY3x2,5mm2 – gniazda wtykowe. Wszystkie gniazda wtykowe ze stykiem ochronnym. Oprawy oświetleniowe LED montowane na suficie. Wymagane natężenie oświetlenia w pomieszczeniach zaplecza powinno wynosić min. 200lx. e) Instalacje sanitarne: Projektowany szyb koliduje z istniejącą wewnętrzną instalacją gazową zasilającą dygestorium w pracowni chemicznej na ostatniej kondygnacji. Należy rozebrać wewnętrzną instalację gazową z rur stalowych od szafki na zewnętrznej ścianie budynku do pracowni chemicznej. Otwory w ścianach po instalacji zaślepić zaprawą cementową wykonać malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach istniejących. W piwnicy istniejący grzejnik koliduje z projektowanym wykuciem (przejściem). Grzejnik należy przesunąć. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ Część 2: „Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Wałczu”. 1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty konstrukcyjne: Wykonanie pochylni przy wejściu głównym do szkoły z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych – ściany i fundamenty pochylni w konstrukcji żelbetowej monolitycznej: • nawierzchnia pochylni z kostki betonowej bez fazy, • balustrada i pochwyty stalowe. b) Rozwiązania materiałowe: • Fundamenty - ŁAWA Żelbetowe, monolityczne z betonu klasy C20/25 wykonane min. 80cm poniżej poziomu terenu w formie ławy 40x40cm. Zbrojenie podłużne 4#12 (stal A-IIIN), strzemiona Ø6 co 30cm (stal A-I), pod fundamentami podkład z chudego betonu B10 gr. 10cm, istniejące przyłącze kanalizacji deszczowej pod pochylnią zabezpieczyć rurą osłonową. • Ściany Żelbetowe, monolityczne gr. 20cm z betonu klasy C25/30, architektonicznego (samozagęszczalnego). Zbrojenie pionowe pręty #10 (stal A-IIIN) co 20cm, podłużne pręty #10 (stal A-IIIN) co 30cm. • Poręcze Spawane ze stali S235, mocowane kotwami chemicznymi M10 lub M12 do ścianek żelbetowych. Pochwyty, słupki z RO44,5x5mm, wsporniki pochwytu RO25x3,2mm. Pochwyty w odległości min. 5 cm od ściany na wysokości 75 i 90cm. • Nawierzchnia Nawierzchnię podjazdu wykonać z kostki betonowej bezfazowej gr.6cm w kolorze jasnoszarej (betonowej) na podbudowie piaskowo-cementowej 1:4 gr. min. 4cm oraz podsypce piaskowej gr. 10cm. Zasyp ścian pochylni wykonać z gruntu piaszczysto-żwirowego zagęszczanego warstwami co 30cm, IS>0,98. • Roboty rozbiórkowe i wykończeniowe W miejscu projektowanej pochylni należy rozebrać fragment schodów zewnętrznych. Schody betonowe na gruncie z okładziną z płyt betonowych lastryko. Zasłonięty ścianą pochylni cokół wypełnić izolacją ze styropianu. Styk ściany pochylni z istniejącą ścianą budynku zabezpieczyć obróbką blacharską w kolorze betonu. • Zabezpieczenie antykorozyjne: Elementy stalowe: zabezpieczyć przez cynkowanie ogniowe a następnie malowanie farbą proszkową w kolorze szarym, dobierając parametry zabezpieczenia elementów dla klasy C3 i okresu trwałości min. średniego 5-15 lat wg PN-EN ISO 12944. Elementy żelbetowe : Otulina zbrojenia: • dla fundamentów gr. 5cm, • dla pozostałych elementów monolitycznych gr. 3cm. • Konstrukcja żelbetowa winna być zawibrowana do osiągnięcia przez beton wodoszczelności W≤8. Klasa ekspozycji XC2. 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego jeżeli wymaga tego technologia robót, zapewnienia obsługi geodezyjnej jeżeli wymaga tego technologia robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przylegających do miejsca prowadzonych robót do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą – 1 egz. zgodnie z Prawem budowlanym, zawierającą m.in. dokumenty jakościowe wbudowanych materiałów, instrukcje, badania, protokoły sprawdzeń i odbiorów, wszystkie dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Tłumacza Przysięgłego, b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Prowadzenia robót w sposób nie kolidujący z działalnością Szkoły. b) Zorganizowania zaplecza socjalno – technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC, będącego czynnym członkiem izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium niezależnie od złożonej oferty tj. na część 1 lub 2 lub na część 1 i 2. 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium wysokości: 1) część pierwsza - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 0/100), 2) część druga 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 38 1240 3712 1111 0000 4363 6633 z dopiskiem na przelewie: WADIUM - „Zakup i montaż windy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Wałczu, Dolne Miasto 14A”. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca składa oryginał dokumentu w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, pok. nr 7 (kancelaria). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: − art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw; − art. 46 ust. 5 ustawy PZP., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium spowoduje jej odrzucenie. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 10. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach