Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg
- Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
- Data zamieszczenia: 2020-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
ul. Mączna 4
70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
REGON: 29141100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 16 części zwanych pakietami. Pakiet Nr 1 - Artykuły do pisania, Pakiet Nr - Bloki, zeszyty, Pakiet Nr 3 - Teczki, segregatory, Pakiet Nr 4 - Drobne artykuły biurowe, Pakiet Nr 5 - Koperty, Pakiet Nr 6 - Papiery, Pakiet Nr 7 - Rolki termiczne, Pakiet Nr 8 - Etykiety, Pakiet Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego, Pakiet Nr 10 - Materiały informatyczne, Pakiet Nr 11 - Niszczarki, Pakiet Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania, Nr 13 - Identyfikatory osobowe, Pakiet Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne, Pakiet Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne, Pakiet Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - 1.16 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 SIWZ wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem) 7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 10. 8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 12.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych oraz okładek i kalendarzy na 2024 rok dla 17 WOG w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (3 zadania).
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych, archiwizacyjnych, wyposażenia biurowego oraz kalendarzy na 2024 r. dla 17 WOG w Koszalinie ( 5 zadań)
Dodano: 2023-08-16 - DOSTAWA – ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2023-07-08 - Dostawa artykułów biurowych, koszy i innych pojemników dla potrzeb SPSK nr 1 PUM
Dodano: 2023-04-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-08 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-07-20 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2021-03-31 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów do eksperymentów z zakresu biologii mikroskopowej i anatomii roślin do badań prowadzonych w ramach Centrum Biologii Molekularnej i Biotechnologii jako SPUB dofinansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (dotacja celowa).
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych, archiwizacyjnych i wyposażenia biurowego dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-06-26