Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Łopuchówko w 2014 roku

Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, Łopuchówko 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8122161, 604-549-228 , fax. 061 8122161
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
    Łopuchówko 1 1
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8122161, 604-549-228, fax. 061 8122161
    REGON: 63001151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Łopuchówko w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek na potrzeby Nadleśnictwa Łopuchówko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia: 1.Dostarczane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania; 2.Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie; 3.Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy; 4.Transport towarów do siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko przy użyciu sprzętu i siłami własnymi Wykonawcy; 5.Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie, faksem lub pisemnie; 6.Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia; 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość ilości towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 20 % wartości umowy (brutto); 8.W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego w pkt. 7, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia; 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto); 10.We wszystkich przypadkach, w których zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia, należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem jakościowym i spełnianych parametrów technicznych. 11.Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie; 12.Dla każdej pozycji asortymentu wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym markę, model oferowanego produktu; 13.W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 14.Zastosowany w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 1a.1 i 1a.2 do SIWZ) podział na 2 umowne części jest wprowadzony na potrzeby Zamawiającego. Wartość oferty stanowi suma wartości obu kosztorysów ofertowych. Zgodnie z rozdziałem IV SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15.Tonery i kartridże będą: a)posiadały pojemności lub wydajności podane w zał. nr 1a.1 do SWIZ, b)fabrycznie nowe - wyprodukowane w okresie do 18 miesięcy przed datą dostawy, c)nieregenerowane, d)oryginalnie opakowane. 16.Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych tonerów i kartridży. W sytuacji, gdy dostarczone tonery spowodują awarię sprzętu i autoryzowany serwis producenta sprzętu wyda opinię, że przyczyną awarii jest dostarczony toner lub kartridż, koszty naprawy uszkodzonego sprzętu obciążą Wykonawcę. 17.Wykonawca zobowiązuje się do odbiór zużytych (pustych) tonerów i kartridży za potwierdzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach