Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2423022 w. 176, 155 , fax. 063 2426569
- Data zamieszczenia: 2011-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
ul. Energetyka 5 5
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2423022 w. 176, 155, fax. 063 2426569
REGON: 31161505700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Sądu Okręgowego i RODK w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym opis jego właściwości i nazwy zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.1 Wszystkie materiały biurowe muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie noszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. 1.2 Materiały biurowe muszą posiadać etykiety w języku polskim. 1.3 Wszystkie materiały biurowe muszą posiadać aktualne okresy ważności, minimum 12 miesięczne licząc od dnia dostawy (nie dotyczy materiałów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). 1.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. W przypadku zaproponowania artykułów równoważnych do wskazanych w załączniku nr 1, wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie oraz udokumentować równoważność, poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających równoważność oraz - lub próbek oferowanych równoważników. 1.5 Dostawy materiałów biurowych odbywać się będą sukcesywnie, partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.6 Ilości wskazane w załączniku nr 1 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 1.7 Wykonawca dostarczy z wniesieniem zamówione materiały biurowe, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych, do siedziby zamawiającego, lub do siedziby Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Koninie przy Placu Niepodległości 1, w godz. od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28