Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4512034
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
ul. Mickiewicza 23 23
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4512034
REGON: 87155241700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu. Zakres zamówienia Szczegółowy wykaz ilości i rodzaju materiałów biurowych i papierniczych określa załącznik nr 1 do oferty. a)Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć materiały każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów, b)Sprzedający dostarcza materiały spełniające wymagania techniczne a w szczególności: -odpowiadają wszystkim cechom określonym w załączniku do umowy, są fabrycznie nowe, -posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, -wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy c)Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć zamawiane materiały w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową, d)Dostawa winna być realizowana w godz. od 900 - 14 00 w dniach pracy Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 226000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej. 2.Posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa materiałów biurowych i papierniczych) każde z nich o wartości nie mniejszej niż 25 000,00zł brutto, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa materiałów biurowych i papierniczych) każde z nich o wartości nie mniejszej niż 25 000,00zł brutto, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną