Przetargi.pl
Wykonanie usług archeologicznych na potrzeby Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
    REGON: 00059636900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług archeologicznych na potrzeby Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług archeologicznych na terenie objętym inwestycjami Miasta pn.: Przebudowa nawierzchni Rynku, ul. Św. Ducha, ul. Królowej Jadwigi oraz Placu Klasztornego w Inowrocławiu, Zaprojektowanie i wykonanie fontanny na Rynku w Inowrocławiu oraz wykonanie przyłączy energetycznych i wodno-kanalizacyjnych do punktów gastronomicznych i kwiaciarni na terenie Rynku, w tym: 1) nadzoru archeologicznego nad wymienionymi inwestycjami, 2) złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego do właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków i uzyskanie zezwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, 3) wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych a przy budowie fontanny i przyłączy - wyprzedzających, Zamawiający zapewnia wykonawców robót ziemnych i pokrywa ich koszt tych robót, 4) magazynowanie i konserwacja pozyskanych zabytków, 5) wykonanie sprawozdania z prac wykopaliskowych, 6) uzyskanie potwierdzenia właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków o zakończeniu i odbiorze końcowym prac wykopaliskowych objętych zamówieniem, 7) opracowanie dokumentacji z przeprowadzonych badań archeologicznych, 8) uzyskanie pozytywnej opinii właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków dla końcowego opracowanie wyników wykonanych badań archeologicznych. Termin zakończenia realizacji inwestycji objętych nadzorem i badaniami archeologicznymi - 30.09.2010r. Wniosek o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych oraz dokumentacja z przeprowadzonych badań archeologicznych musi odpowiadać zasadom określonym w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują min. trzema osobami, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań (przy ustaleniu czasu trwania praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz udziału w opracowywaniu zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych); b) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem 14.12.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług archeologicznych, w zakres której wchodziło przeprowadzenie terenowych badań archeologicznych w terenie miejskim o zwartej zabudowie oraz wykonanie dokumentacji tych badań, pozytywnie zaopiniowanych przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków; c) dysponują zapleczem magazynowym (pow. min. 100 m2) umożliwiającym magazynowanie i przechowywanie znalezisk archeologicznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - zał. nr 2 do siwz). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób, które będą wykonywać usługi archeologiczne z załączonymi dyplomami i zaświadczeniami o odbyciu 12-miesięcznej praktyki - zał. nr 3 do siwz. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług archeologicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (wzór wykazu - zał. nr 4 do siwz). Ponadto: 5. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA . Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach