Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59 53/59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
REGON: 00031606800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Zestaw komputerowy - 13 kpl.: - płyta główna o parametrach nie gorszych niż ASUS P5Q - procesor dwurdzeniowy o szybkości min. 2.8GHz FSB 1066Mhz - pamięć DDR2 min. 2GB - karta graficzna o parametrach nie gorszych niż GeForce 7300GT 256MB z chłodzeniem pasywnym - obudowa czarna - dysk twardy o pojemności 320GB - nagrywarka DVD-RW czarna - klawiatura, mysz optyczna USB; Monitor LCD 19 cali o parametrach minimalnych- 10 szt.: - przekątna 19cali - jasność 300 cd/m2 - kontrast 1000:1; Monitor LCD 19cali o parametrach minimalnych - 3szt: - przekątna 19cali - jasność 300 cd/m2 - kontrast 1000:1 - głośniki: tak; Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 1505 -2 szt.; Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 1505n - 2 szt.; Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 2055dn - 2 szt.; Oprogramowanie biurowe MS Office 2007 Small Buisness Edition BOX PL - 14 szt.; Oprogramowanie Windows XP Professional PL - 14 szt.; Głośniki komputerowe o parametrach technicznych nie gorszych niż Logitech X-540 - 1 szt.; Kserokopiarka o parametrach technicznych nie gorszych niż Canon NP 6512 - 2 szt. Laptop - 1 szt.: - procesor Core 2 Duo o szybkości minimalnej 2,4GHz - pamięć DDR2 min. 4GB - dysk twardy o pojemności 320GB SATA II - przekątna ekranu 17cali - napęd optyczny DVD - złącza zewnętrzne: * Wejście zasilania (DC-in) * D-SUB (wyjście VGA) * RJ11 (modem) * RJ45 (LAN) * USB - praca bezprzewodowa: * Bluetooth * WiFi * IRDA - karta graficzna o parametrach technicznych nie gorszych niż GeForce 9600M GT 512 MB - dysk twardy zewnętrzny o pojemności 160GB zasilany ze złącza USB - mysz optyczna - torba - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 44.500,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min - 72.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. 4. Oświadczenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części wskazujące tę część. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów używanych, sprzętu komputerów.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa urządzeń peryferyjnych do wdrożeń innowacyjnych
Dodano: 2015-06-16 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu: część A - 38 zestawów komputerowych typu all in one część B - 2 Serwery komputerowe część C - Systemy operacyjne
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dodano: 2014-07-21 - Dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie województwa kujawsko - pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
Dodano: 2014-06-16