Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i kopert dla Oddziału ZUS w Siedlcach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Browarna 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6401753 , fax. 025 6401711
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach
    ul. Browarna 12 12
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6401753, fax. 025 6401711
    REGON: 00001775600356
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i kopert dla Oddziału ZUS w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i kopert dla Oddziału ZUS w Siedlcach o wartości szacunkowej poniżej 133.000 Euro z podziałem zamówienia na dwie części: I część zamówienia - materiały biurowe, II część zamówienia - koperty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto na potwierdzenie warunku określonego w pkt. a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena Spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na postawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - /Załącznik nr 1/, 2. Formularz cenowy - /Załącznik nr 2/, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - /na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1/, 5. Wykaz części zamówienia realizowanych przez podwykonawców /Na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ/, 6. W przypadku oferowania produktów równoważnych opisanych w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, tabela A poz. 11,12,13 należy dołączyć specyfikację techniczną producenta oferowanego wkładu zawierającą parametry techniczno-jakościowe. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z 2006r., nr 87 poz. 605). 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 9. Wykonawcy występujący wspólnie powinni spełniać następujące wymagania: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, b) zgodnie z art. 23 ust. 2 w/w ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) udzielone upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców dołączonym do złożonej oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) udzielającą(e) pełnomocnictwo lub poświadczone notarialnie. d) Zamawiający będzie zwracał się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami związanymi z prowadzonym postępowaniem i realizacją przedmiotu zamówienia, e) w odniesieniu do wymagań określonych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.3. i pkt. 4., f) dokumenty wymienione w pkt. 1., 2., 5., 6. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 10. W przypadku wyboru oferty Wykonawców, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 11. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach