Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLA W STARYCH BABICACH

Przedszkole w Starych Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Polna 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 91 30 , fax. 22 722 91 30
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole w Starych Babicach
    ul. Polna 40 40
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 91 30, fax. 22 722 91 30
    REGON: 01300391300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLA W STARYCH BABICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Starych Babicach wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla poniższych zadań, tj. 1) Zadanie Nr 1 A - dostawa warzyw (płody rolne) 2) Zadanie Nr 1 B - dostawa warzyw i owoców, owoców cytrusowych 3) Zadanie Nr 2 A - dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i cielęciny 4) Zadanie Nr 2 B - dostawa mięsa drobiowego 5) Zadanie Nr 2 C - dostawa wędlin 2. Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty). 3. Podane w Formularzach cenowych ilości są ilościami planowanymi do zamówienia w okresie 1 m-ca. 4. Ilości poszczególnych pozycji asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru Dostawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Zamawiający może zamówić każdą pozycję, która uległa wyczerpaniu na warunkach podanych w ofercie Wykonawcy. 7. Dostawy realizowane będą na telefoniczne zamówienie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia 8. Dostawy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w godz. 700 do 830. 9. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku, zgodne z wymaganiami systemu HACCP 10. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo muszą pochodzić z udokumentowanego źródła i muszą spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. nr 69, poz. 625 ze zmianami). 11. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo do Przedszkola w Starych Babicach. 12. W trakcie postępowania Wykonawcy muszą traktować poszczególne zadania, jako oddzielne części - np. składając zapytanie, protest, czy inne dokumenty należy wskazać, na jaką część (Zadanie) jest wnoszone. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie prowadził czynności związane w postępowaniu wskazując, jakiej części dotyczy - np. wniesienie protestu na Zadanie nr 1 A po wyborze oferty najkorzystniejszej, będzie powodować zwieszenie terminu związania ofertą w tej części (Zadaniu) i brak możliwości podpisania umowy w tej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie), tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na cyklicznych dostawach żywności dla dwóch podmiotów przez okres min. 6 miesięcy każda Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 6 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) FORMULARZ NR 2 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - Wykaz wykonanych dostaw spełniających wymogi określone w pkt. 9.2 SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9 ust. 2 składa dokumenty wystawione w formie i terminach przewidzianych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). 3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach