Przedszkole w Starych Babicach ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Polna 40
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 722 91 30 , fax. 22 722 91 30
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole w Starych Babicach
ul. Polna 40 40
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 22 722 91 30, fax. 22 722 91 30
REGON: 01300391300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLA W STARYCH BABICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Starych Babicach wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla poniższych zadań, tj. 1) Zadanie Nr 1 A - dostawa warzyw (płody rolne) 2) Zadanie Nr 1 B - dostawa warzyw i owoców, owoców cytrusowych 3) Zadanie Nr 2 A - dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i cielęciny 4) Zadanie Nr 2 B - dostawa mięsa drobiowego 5) Zadanie Nr 2 C - dostawa wędlin 2. Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów dla każdego ww. Zadania zawarty jest na Formularzach cenowych (Załączniki 1-5 do Oferty). 3. Podane w Formularzach cenowych ilości są ilościami planowanymi do zamówienia w okresie 1 m-ca. 4. Ilości poszczególnych pozycji asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru Dostawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Zamawiający może zamówić każdą pozycję, która uległa wyczerpaniu na warunkach podanych w ofercie Wykonawcy. 7. Dostawy realizowane będą na telefoniczne zamówienie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia 8. Dostawy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w godz. 700 do 830. 9. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku, zgodne z wymaganiami systemu HACCP 10. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo muszą pochodzić z udokumentowanego źródła i muszą spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. nr 69, poz. 625 ze zmianami). 11. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo do Przedszkola w Starych Babicach. 12. W trakcie postępowania Wykonawcy muszą traktować poszczególne zadania, jako oddzielne części - np. składając zapytanie, protest, czy inne dokumenty należy wskazać, na jaką część (Zadanie) jest wnoszone. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie prowadził czynności związane w postępowaniu wskazując, jakiej części dotyczy - np. wniesienie protestu na Zadanie nr 1 A po wyborze oferty najkorzystniejszej, będzie powodować zwieszenie terminu związania ofertą w tej części (Zadaniu) i brak możliwości podpisania umowy w tej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie), tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na cyklicznych dostawach żywności dla dwóch podmiotów przez okres min. 6 miesięcy każda Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 6 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) FORMULARZ NR 2 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - Wykaz wykonanych dostaw spełniających wymogi określone w pkt. 9.2 SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9 ust. 2 składa dokumenty wystawione w formie i terminach przewidzianych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). 3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa przetworów zbożowych, ziemniaczanych i strączkowych, wyrobów czekoladowych, deserów i używek, sosów, zup, przypraw oraz olei i tłuszczy roślinnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 (03/2016/PN/Ż)
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów warzywnych kwaszonych dla Ośrodka Reprezentacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej. Nr postępowania 1/ŻYWN/PN/2016
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa owoców, ziemniaków, kwaszonek oraz przetworów warzywnych i owocowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 100/2015/PN/Ż
Dodano: 2015-12-23 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów warzywnych kwaszonych dla Ośrodka Reprezentacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej. Nr postępowania 23/ŻYWN/PN/2015
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej im. Bohdany Danuty Kijewskiej 26-600 Radom ,ul. Struga 88 w roku 2016.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Dodano: 2015-09-22 - DOSTAWA ŚWIEŻYCH KRAJOWYCH WARZYW I OWOCÓW ORAZ KAPUSTY KISZONEJ I OGÓRKÓW KISZONYCH
Dodano: 2015-09-16 - Zakup i dostawa warzyw i owoców świeżych dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
Dodano: 2015-08-25 - Artykuły spożywcze 3
Dodano: 2015-08-07