Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3712496
- Data zamieszczenia: 2011-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20 20
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 83 3712496
REGON: 03023742800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Międzyrzec Podlaski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna, w zależności od potrzeb Zamawiającego, dostawa papieru kserograficznego i innych materiałów biurowych - określonych w załączniku nr 5 - do siedziby Urzędu Gminy Międzyrzec Podlaski przy ul. Warszawskiej 20 w Międzyrzecu Podl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych - numer Zp/pn/20/2016
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-71/15)
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wiązanych i teczek aktowych wiązanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-10-15 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego i papieru brajlowskiego z podziałem na części dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-07-15 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2015-02-17 - Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Dodano: 2014-12-01 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM
Dodano: 2014-08-26