Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 16 91
- Data zamieszczenia: 2013-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24 24
45-701 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 16 91
REGON: 00001775600252 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu, według poniższego podziału: Asortyment A - Dostawa materiałów archiwizacyjnych. Asortyment B - Dostawa materiałów biurowych. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb zamawiającego, realizowaniu dostaw zgodnie z zamówieniami. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy w ilościach niższych niż określone w formularzu cenowym oraz do zmiany ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach, w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych brutto. W tym przypadku wykonawca nie będzie sobie rościł żadnych prawz tego tytułu do zamawiającego. 4. Ceny jednostkowe brutto podane w formularzu cenowym są stałe i obowiązują przez cały okres ważności umowy. 5. Dostawy będą realizowane przez wykonawcę do budynku Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24. 6. Przedmiot zamówienia we wszystkich asortymentach będzie realizowany w godzinach od 8:00 do 10:00, w dni robocze u zamawiającego. 7. Realizacja dostaw we wszystkich asortymentach nastąpi w terminie do 3 dni roboczych obowiązujących u zamawiającego, licząc od dnia złożenia zamówienia. 8. Odbioru towaru dokonywać będą wyłącznie osoby wskazane przez zamawiającego. 9. Zamówienia składane będą przez osoby odpowiedzialne na wskazany adres e-mail lub na wskazany numer fax i wymagać będą pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji również za pośrednictwem fax-u lub poczty elektronicznej wystawionego w ciągu max 24h od otrzymania zamówienia. 10. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cech oferowanych materiałów przez cały okres obowiązywania umowy. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do zamawiającego wyłącznie w opakowaniach zbiorczych (za wyjątkiem artykułów pakowanych jednostkowo) i musi posiadać oryginalną etykietkę producenta (importera) w języku polskim. 12. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. W przypadku braku tych norm należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 13. Przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. 14. Do czasu odbioru materiałów przez zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi wykonawca. 15. Wykonawca powinien zaproponować takie artykuły, które będą spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co artykuły określone przez zamawiającego w SIWZ. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na asortymenty znajduje się w formularzu cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2012-12-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2012-12-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2011-11-25 - Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2010-01-19 - Zakup materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2009-11-26 - Nr. sprawy: OI.DS-LK-322/13/09. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Dodano: 2009-04-16