Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4511569 , fax. 077 4511573
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24 24
45-701 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4511569, fax. 077 4511573
REGON: 00001775600252 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu według poniższego podziału: Asortyment A - Dostawa papieru ksero. Asortyment B - Dostawa kopert. Asortyment C - Dostawa materiałów archiwizacyjnych. Asortyment D - Dostawa papieru komputerowego (typu składanka). Asortyment E - Dostawa materiałów biurowych. Asortyment A, B, D będzie dostarczany przez wykonawcę do: -Oddziału ZUS lokalizacja - budynek Oddziału w Opolu ul. Wrocławska 24, -Oddziału ZUS lokalizacja - budynek AGADAR w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66, -Inspektoratu ZUS w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23, -Inspektoratu ZUS w Głubczycach ul. Chrobrego 5, -Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu Al. Jana Pawła II 26, -Inspektoratu ZUS w Kluczborku ul. Katowicka 14, -Inspektoratu ZUS w Nysie ul. Armii Krajowej 3, -Inspektoratu ZUS w Oleśnie ul. Słowackiego 2, -Inspektoratu ZUS w Prudniku ul. Powstańców Śląskich 7a i b, -Inspektoratu ZUS w Strzelcach Opolskich ul. Karola Miarki 2a. Asortyment C będzie dostarczany przez wykonawcę do siedziby Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24 lub do siedziby Archiwum Zakładowego ZUS w Opolu przy ul. Oleskiej 121. Asortyment E będzie dostarczany przez wykonawcę do siedziby Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanego w przedmiotowym postępowaniu oświadczenia opisanego poniżej, według formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: A.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. B.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wykonawcy składają aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. C.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca przedłoży wraz z ofertą po jednej sztuce próbek wymaganych artykułów biurowych (dotyczy Asortymentu E) będących przedmiotem zamówienia. D.Formularz OFERTA, sporządzony według wzoru, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy. E.Formularz cenowy, sporządzony według wzoru, który stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy. F.Wykaz nazw producentów i kraj pochodzenia próbek, wypełniony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.http://zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2012-12-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2012-12-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2011-11-25 - Zakup materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2009-11-26 - Nr. sprawy: OI.DS-LK-322/13/09. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Dodano: 2009-04-16