Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy w Dopiewie w roku 2013.

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2013-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy w Dopiewie w roku 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy w Dopiewie w roku 2013 , sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa części zamówienia związana jest z realizacją projektu pt. Przedszkole Publiczne w Konarzewie nr projektu POKL. 09.01.01-30-044/11 oraz projektu pt. Przedszkole Publiczne w Skórzewie, realizowanych przez Gminę Dopiewo ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilość materiałów biurowych został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną część . Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przekazywanych Wykonawcy faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie. 2. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 1, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). 4. Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie. 5. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić min. 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy. 6. Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia. Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe swoim transportem do siedziby Zamawiającego, w terminie od piątku do poniedziałku - w godz. od 9.00 do 15.00 . 7. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. 8. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie. 9. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Kod CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach