Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 255 320 , fax. 525 255 319
- Data zamieszczenia: 2019-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 255 320, fax. 525 255 319
REGON: 91362152000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (10 zadań). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy (Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2023 roku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-05-29 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-05-15 - Dostawy sukcesywne materiałów i sprzętu biurowego
Dodano: 2020-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-17 - Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2020-04-02