Przetargi.pl
Dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych stosowanych do budowy i remontów dróg i chodników na terenie miasta Tarnowa w 2010 r.

Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
    REGON: 85028359200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych stosowanych do budowy i remontów dróg i chodników na terenie miasta Tarnowa w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych wyszczególnionych w zestawieniu poniżej stosowanych do budowy i remontów dróg i chodników na terenie m. Tarnowa. (wg. wykazu w SIWZ) 2 Wskazane ilości materiałów betonowych wibroprasowanych wyliczone zostały orientacyjnie do planowanych na 2010 r. robót remontowych i modernizacyjnych realizowanych przez Zamawiającego . 3.Materiały betonowe wibroprasowane odbierane będą przez Zamawiającego w zestawach paletowych sukcesywnie w ciągu 24 godzin od czasu złożenia zamówienia ( telefonicznie, faksem lub pisemnie) z magazynu Wykonawcy zlokalizowanego w granicach miasta Tarnowa wraz z oryginalnym dokumentem WZ 4.Za opakowania zwrotne - palety transportowe nie będzie pobierana przez Wykonawcę kaucja. Palety zostaną odebrane przez Wykonawcę w terminie 45 dni. 5.Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę po odbiorze materiałów betonowych przez Zamawiającego. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł w terminie wyznaczonym do składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia b)posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat (liczy się data zakończenia dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 dostawy materiałów betonowych wibroprasowanych w ciągu 12 miesięcy o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) z dokumentów musi wynikać, że te podmioty zrealizowały należycie zamówienie jak wyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (będących w trakcie realizacji) dokumenty muszą potwierdzać, że dostawa jak wyżej wykonywana jest należycie przez Wykonawcę lub inne podmioty, przy czy wymaga się, aby w ramach realizowanego zamówienia wykonana została co najmniej dostawa o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczeń 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty:a) oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy b)wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat (liczy się data zakończenia dostaw), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - np. referencje, opinie zamawiających. c)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty:a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania podstaw do wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby fizyczne składają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych c) dowód wniesienia wadium. d)oświadczenia i dokumenty określone w ust.1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach