Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej nr 1091K Olkusz - Bogucin Duży - Jaroszowiec na odcinku ok. 800 mb ul. Długiej w Olkuszu - w zakresie dostawy materiałów budowlanych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych w ramach w/w zadania inwestycyjnego, w ilości zgodnej z załącznikami nr 5a i 5b do SIWZ - Wykaz materiałów i kosztorys ślepy oraz zgodnych z załącznikiem nr 6 do SIWZ - Wyciąg z dokumentacji projektowej. Wykonawca dostarczy zamówione materiały jednorazowo transportem własnym do siedziby Zarządu Drogowego w Olkuszu - baza Obwodu Drogowo-Mostowego w Olkuszu (Al. 1000-lecia 1A, 32-300 Olkusz). W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy, Zamawiający dokona w obecności Wykonawcy protokolarnego odbioru dostarczonych materiałów, które powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej do dnia odbioru, wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych dotyczących dostarczonych materiałów, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego ich odbioru. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość danego asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 5b do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia na zakupione materiały gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego, dokumentu gwarancyjnego określającego warunki gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa betonowej kostki brukowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie
Dodano: 2014-07-25 - Dostawa kostki brukowej dla zadania Przebudowa ul. Obozowej
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa kostki brukowej dla zadania Przebudowa ul. Obozowej
Dodano: 2012-11-02 - Dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych w roku 2012
Dodano: 2012-05-07 - dostawa materiałów na remont chodników
Dodano: 2011-08-19 - Dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych w roku 2011
Dodano: 2011-03-25 - 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych tj. : -kostka nostalit kornik żółty gr. 6 cm w ilości 160 m2 -kostka unidekor czerwona gr 6 cm w ilości 250 m2 stosowanych do remontów dróg i chodników na terenie m. Tarnowa.
Dodano: 2010-04-30 - Dostawa materiałów budowlanych - kostki brukowej, krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych.
Dodano: 2010-03-31 - Dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych stosowanych do budowy i remontów dróg i chodników na terenie m. Tarnowa w 2010 r.
Dodano: 2010-03-16 - Sprzedaż - dostawa kostki, obrzeży i krawężników betonowych dla potrzeb Urzędu Gminy Łącko
Dodano: 2010-03-10