Gmina Chełmek ogłasza przetarg
- Adres: 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 033 8449019
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
ul. Krakowska 11 11
32-660 Chełmek, woj. małopolskie
tel. 033 8449040, 8449000, fax. 033 8449019
REGON: 00052776000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace projektowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace projektowe: Części I- projekt budowlany: hali namiotowej nad kortem tenisowym w kompleksie boisk sportowych w Chełmku. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany- adaptacja projektu gotowego - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany instalacji c.o. wraz z kotłownią - 4 egz. -projekt instalacji wewnętrznej oświetlenia hali wraz z zasilaniem - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego upoważnienia, dokona zgłoszenie właściwemu organowi zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania wymaganych prawem decyzji. Forma prawna - zmiana istniejącej decyzji pozwolenia na budowę o inwestycję ja w tytule. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Zamawiający posiada i udostępni prawomocną decyzję lokalizacji celu publicznego dla w/w inwestycji. Załączniki: Plansza zagospodarowania terenu posiadanego pozwolenia na budowę. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe do 70% po złożeniu dokumentacji w organie wydającym decyzję. Część :II, Projekt budowlany parkingów, prostopadłych do ulicy Szkolnej w Gorzowie w rejonie Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, na długości ok. 105 mb. Działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa należy uzyskać wymagane prawem decyzje administracyjne. Projektant pozyska swoim kosztem i staraniem konieczne materiały, badania, zgody i opracowania dodatkowe. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Załączniki: orientacja na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Części III- Budowa ulicy prostopadłej do ul. Przemysłowej wg orientacji przedstawionej na tle mapy syt-wysokościowej. Działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa należy uzyskać wymagane prawem decyzje administracyjne. Projektant pozyska swoim kosztem i staraniem konieczne materiały, badania, zgody i opracowania dodatkowe. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Załączniki: orientacja na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych. b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: / dokumenty potwierdzające ważność ofert/ a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wspólnicy spółki cywilnej składają wymagane dokumenty na spółkę jak i na wspólników spółki), f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest: uprawniony do występowania w obrocie prawnym nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). (Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4f zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). g) wykaz (ważniejszych) wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę, minimum 1 referencji. h) w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych, i) zaświadczenia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów. Wykonawcy składający oferty na kilka części zamówienia, składają dokumenty wymienione w części VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia wspólnie dla wszystkich części, za wyjątkiem formularza oferty, który powinien być złożony dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowa dla zadania inwestycyjnego Adaptacja Sali nr 30 na salę reprezentacyjną wielofunkcyjną w Budynku Głównym UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-30 - Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Zalasowa Północ - gmina Ryglice - etap II
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn.: Projekt remontu ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ulicy Ułanów 43 w Krakowie oraz rozbiórki i remontów ogrodzeń wewnętrznych kompleksu
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie Kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowa dla zadania inwestycyjnego Adaptacja Sali nr 30 na salę reprezentacyjną wielofunkcyjną w Budynku Głównym UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-13 - Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Zalasowa Północ - gmina Ryglice - etap II
Dodano: 2016-06-06 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glichów, Lipnik oraz Poznachowice Dolne.
Dodano: 2016-06-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierzbanowa, Kobielnik i Wiśniowa.
Dodano: 2016-05-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa dwóch budynków z przeznaczeniem na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działkach nr 491/2, 491/22 położonych na terenie miasta Ryglice, gmina Ryglice.
Dodano: 2016-05-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla adaptacji części budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego pod adresem ul. ks. Jakuba Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, dz. 1001, z przeznaczeniem na placówkę wsparcia dziennego
Dodano: 2016-05-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy
Dodano: 2016-04-28