Przetargi.pl
Dostawa maszyny rolniczej

Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-804 Parzniew, ul. SOPR 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7297941 , fax. 022 7297941
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie
    ul. SOPR 1 1
    05-804 Parzniew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7297941, fax. 022 7297941
    REGON: 01034470800030
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyny rolniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny rolniczej.2.Wspólny słownik zamówienia - CPV:16000000-5, 16311000-8. 3. Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie, gmina Brwinów - kosiarki bijakowej (mulczera uniwersalnego), fabrycznie nowej o następujący parametrach :szerokość robocza - 3 m, elementy robocze: młotki (kit 14), hydrauliczny system przesuwu bocznego o min. 40 cm, przekładnia WOM 1000 obr/ min z kołem wolnym, zapotrzebowanie mocy 100-110 KM, tylny wyrzut resztek roślinnych, wał przegubowo - teleskopowy ze sprzęgłem przeciążeniowym, przednie łańcuchy ochronne, elektroniczne wyważany (rotor) wał roboczy, płozy ślizgowe - regulowane, tylna pozycja pracy, trójpunktowy układ zawieszenia kat II, grubość ciętego materiału do 6-7 cm, wał kopiujący tylny. 4. Wymagane warunki gwarancji i serwisu :1) Wykonawca zapewni bezpłatny ( bez dodatkowych opłat za transport i dojazd ) serwis gwarancyjny dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w okresie przewidywanym przez producenta . 2) wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii sprzęty w ramach świadczenia serwisu gwarancyjnego w terminie nie dłuższym niż 3 dni licząc od dnia zgłoszenia awarii .3) w przypadku niedotrzymania terminu naprawy gwarancyjnej sprzętu Zamawiający ma prawo naliczać kary umowne w wysokości 0,3 % wartości brutto remontowanego sprzętu za każdy dzień zwłoki.4) zgłoszenie awarii będzie dokonywane telefonicznie lub faksem w dni powszednie w godzinach pracy Wykonawcy . 5) jeżeli przewidywana naprawa trwać będzie dłużej niż 7 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt sprzęty zastępczego o parametrach technicznych zbliżonych do sprzętu przekazanego do naprawy .6) serwis gwarancyjny będzie świadczony w miejscu użytkowania sprzętu .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 160000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówieni; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił, z uwzględnieniem art. 26 ust.3 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski zamiast w/w dokumentów składa dokument wystawiony ( nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zgodne z treścią ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wyjaśnienia dodatkowe: 1) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć wszystkie dokumenty wymienione w §6 ust.1 SIWZ oraz dodatkowo dokumenty wymienione w § 6 ust. 1 i 2 SIWZ odrębnie dla każdego z tych wykonawców. 3) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach