Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Laskach

Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
    REGON: 00052852800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Laskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Laskach o wyposażeniu zgodnym z warunkami minimalnymi dostawy samochodu zawartymi w specyfikacji technicznej samochodu, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna dla lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Laskach, Gmina Łochów. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tego warunku należy rozumieć: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania minimum 1 dostawy lekkiego samochodu ratownictwa technicznego, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na załączniku nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 2 do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych dostaw - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający minimum 1 dostawę lekkiego samochodu ratownictwa technicznego wraz z referencjami o należytym wykonaniu dostawy. g) specyfikacja techniczna dostawy pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki pojazdu, typu oraz producenta, h) świadectwo homologacji producenta podwozia pojazdu, i) świadectwo dopuszczenia pojazdu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej, j) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach