Urząd Gminy Nowa Sucha ogłasza przetarg
- Adres: 96-513 Nowa Sucha, 50/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8612051 , fax. 046 8612051
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowa Sucha
50/8 50/8
96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie
tel. 046 8612051, fax. 046 8612051
REGON: 00054181300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugnowasucha.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ w KOZŁOWIE BISKUPIM oraz do GIMNAZJUM w NOWEJ SUCHEJ w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Kozłowie Biskupim oraz do Gimnazjum w Nowej Suchej wraz z odwozem do domu w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O pozyskanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadający uprawnienia do wykonania zamówienia, b) oferowany do przewozu autobus musi posiadać minimum 46 miejsc siedzących, c) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ÷ 2 Prawa zamówień publicznych, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierające omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczaniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, konsorcjum itp.), - Koncesje, zezwolenia lub licencje (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem), - Formularz oświadczenia - art. 22 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, - Formularz oświadczenia - art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, - Formularz; informacje o pojazdach proponowanych do realizacji zamówienia - załącznik nr 4. 2. Dokumenty dodatkowe: podpisany wzór umowy - załącznik nr 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnowasucha.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2016/2017 -GKI 271.11.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Skrzeszewach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwóz w roku szkolnym 2016/2017 realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) - klas 0, szkoły podstawowej i gimnazjum
Dodano: 2016-07-26 - Zakup biletów miesięcznych na komunikację regularną na rok szkolny 2016/2017 dla 450 uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Halinów oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów do palcówek oświatowych z terenu Gminy Cegłów
Dodano: 2016-07-22 - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W GMINIE MROZY W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH
Dodano: 2016-07-21 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Mińsk Mazowiecki w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - ZP.271.6.2016 Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych w liczbie 315 na każdy miesiąc 2016 roku (wrzesień-grudzień) w roku szkolnym 2016/2017 dla uprawnionych do przewozu uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w ramach regularnego przewozu
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem
Dodano: 2016-07-15