Przetargi.pl
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem dla każdej szkoły biorącej udział w projekcie Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.

Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 77 66 , fax. 18 353 77 66
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice
    ul. Łukasiewicza 6 6
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 77 66, fax. 18 353 77 66
    REGON: 49057990200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem dla każdej szkoły biorącej udział w projekcie Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem dla każdej szkoły biorącej udział w projekcie Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Zamawiający ustala następującą wielkość zamówienia: - laptop - 20 szt. - oprogramowanie do laptopu - 20 szt. - pendrive 8GB - 60 szt. - urządzenie wielofunkcyjne - 20 szt. (w tym: drukarka atramentowa, kserokopiarka i skaner), - dysk zewnętrzny - 20 szt. Szczegółowa kalkulacja wyposażenia: 1. Notebook HP G62: - procesor Intel Pentium Dual Core P6000 - pamięć 2048MB, rodzaj pamięci SODIMM DDR3, - dysk HDD 250GB - przekątna ekranu LCD 15,6 LED HD HP - napęd optyczny DVD+RW Super Multi (+DVD-RAM) - złącza zewnętrzne: 1 x HDMI, 1 x RJ-45 (LAN), - bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a-b-g-n - zintegrowana kamera internetowa - system operacyjny Windows 7 Home Premium 64-bitowy - torba, mysz, 2. Oprogramowanie: - Microsoft Office 2003/2007/2010 OEM Polski Master Kit (nośnik) Pakiet zawierający: Word, Excel, Outlook, Power Pointe 3. Urządzenie wielofunkcyjne w tym: - kserokopiarka - drukarka atramentowa kolorowa - skaner 4. Pendrive 8GB 5. Dysk zewnętrzny: 500 GB, S-ATA, 5,25 cala, USB W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) dostawę do każdej szkoły, montaż, instalację laptopów i urządzeń oraz ich uruchomienie; 2) przekazanie użytkownikowi kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi laptopów i urządzeń; 3) przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia od każdego użytkownika o wykonaniu usługi. Wymagania jakościowe: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, licząc od dnia odbioru i przekazania przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zapewnia bezpłatną obsługę serwisową przez okres min.12 miesięcy (nie dotyczy wszelkich uszkodzeń mechanicznych, chemicznych oraz zużywalnych elementów eksploatacyjnych urządzenia np. tonery itp.). 3. Wykonawca zapewnia, że podejmie się działań naprawczych w terminie do 48 godzin od czasu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne i mechaniczne dostarczonego przedmiotu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach