Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 678 36 22 , fax. 043 678 20 21
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
ul. Mickiewicza 16 16
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. 043 678 36 22, fax. 043 678 20 21
REGON: 00030841300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA LAMPY RENTGENOWSKIEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą lampy rentgenowskiej w aparacie RTG SIRESKOP CX (Nr aparatu 1000414554, producent Siemens, rok produkcji 2000) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach. Kod CPV 33.11.10.0 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca złoży: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego Załącznika nr 6 do SIWZ. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dołączyć do oferty (jeśli dotyczy). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W zakresie spełnienia warunków pkt. c i pkt. d Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości stanowiącej 60% wartości brutto składanej oferty wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8.3. Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 2. 8.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 8.5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). Inne dokumenty wymagane SIWZ: 8.7. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada : - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych, - świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896) lub oświadczenie że wyroby medyczne klasy I i IIa nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych., - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności. 8.8 Oryginalne prospekty producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego. 8.9 Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowo - cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg na zakup i dostawę aparatu rtg Ramię C dla SPZOZ w WIELUNIU. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 28 / 2015
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa nowego lub używanego systemu tomografii komputerowej dla Centrum Medycznego BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
Dodano: 2014-04-01 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Oddziału Neurochirurgicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2013-10-10 - Dostawa Lampy do aparatu RTG wraz z montażem oraz wykonaniem testów akceptacyjnych
Dodano: 2013-04-04 - Zakup i montaż aparatu RTG, wykonanie projektu dostosowania pomieszczeń oraz osłon radiologicznych, a także prace budowlane (Sprawa nr ZP/29/2012)
Dodano: 2012-11-15 - ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO LUB REKONDYCJONOWANEGO MEDYCZNEGO ZESTAWU RENTGENOWSKIEGO Z INWAZYJNYM DZIELNIKIEM NAPIĘCIA.
Dodano: 2012-11-06 - Zakup: Część 1: aparatu RTG z ramieniem C z funkcją cyfrowej archiwizacji badań, Część 2: 3 sztuk ssaków elektrycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2012-10-01 - Sprzedaż, dostawa i uruchomienie przewoźnego bezprzewodowego aparatu rtg do zdjęć przyłóżkowych z zasilaniem akumulatorowym
Dodano: 2012-05-15 - Nr sprawy 151/11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawę przyłóżkowego aparatu RTG wraz z wyposażeniem do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2011-10-28