Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6302330 , fax. 042 6393952
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6302330, fax. 042 6393952
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl/zp
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek oraz projektorów multimedialnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa: kserokopiarek oraz projektorów multimedialnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne, winien jednak wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają minimalne wymagania Zamawiającego opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż opisane w przedmiocie zamówienia - załącznik nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości równej sumie wadiów poszczególnych pakietów, na które jest składana oferta. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet I - 80,00 zł, słownie: osiemdziesiąt złotych, Pakiet II - 100,00 zł, słownie: sto złotych, Pakiet III - 150,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt złotych, Pakiet IV - 420,00 zł, słownie: czterysta dwadzieścia złotych, Pakiet V - 60,00 zł, słownie: sześćdziesiąt złotych, Pakiet VI - 90,00 zł, słownie: dziewięćdziesiąt złotych, Pakiet VII - 80,00 zł, słownie: osiemdziesiąt złotych, Pakiet VIII - 40,00 zł, słownie: czterdzieści złotych, Pakiet IX - 40,00 zł, słownie: czterdzieści złotych, Pakiet X - 40,00 zł, słownie: czterdzieści złotych, Pakiet XI - 150,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt złotych, Pakiet XII - 80,00 zł, słownie: osiemdziesiąt złotych, Pakiet XIII - 70,00 zł, słownie: siedemdziesiąt złotych, Pakiet XIV - 140,00 zł, słownie: sto czterdzieści złotych, 2. Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia (załączyć do oferty) upływa dnia 06.07.2011 r. do godziny 09.00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 do dnia 06.07.2011 r. do godziny 09.00 z zaznaczeniem Wadium ZP/75/2011 - dostawa kserokopiarek oraz projektorów dla UM w Łodzi. - w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą,, - gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2016 r
Dodano: 2015-11-26 - Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby ŁSI sp. z o. o.
Dodano: 2015-08-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
Dodano: 2015-02-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-02-19 - Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz oprogramowania na potrzeby ŁSI sp. z o. o.
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa komputerów, serwera plików, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2014-12-08 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2014 roku
Dodano: 2014-02-25 - Dostawa atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2014-01-31 - Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych oraz oprogramowania na potrzeby ŁSI sp. z o.o.
Dodano: 2013-12-23 - Dostawa materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2013-10-08