Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka 15A 15A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek cyfrowych dla Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kserokopiarek cyfrowych (np. Toshiba e-Studio 305 lub równoważnych) wraz z kompletem osprzętu dodatkowego. (m.in. RADF, podajnik na min. 2000 ark.) oraz w ramach rozliczenia odkupienie od Zamawiającego używanych kserokopiarek: -kserokopiarka cyfrowa Xerox Document Center 332DC, nr seryjny 2140150633, -kserokopiarka cyfrowa RICOH Aficio 1035, nr seryjny H7016900112. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KSEROKOPIARKI CYFROWEJ FORMATU A - 3
Dodano: 2013-03-02 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do druku kolorowego wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz serwis gwarancyjny na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2012-08-24 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do druku kolorowego wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz serwis gwarancyjny na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2012-07-26 - Dostawa kserokopiarek cyfrowych dla Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu.
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa kopiująco- drukująco- skanującego urządzenia wielkoformatowego do tworzenia i archiwizacji dokumentacji wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2010-11-16 - Dostawa wielkoformatowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego
Dodano: 2010-11-03 - CIOR14/109/09 dostawa urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
Dodano: 2009-12-01 - Dostawa 14 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Dodano: 2009-10-27