Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3697400 , fax. 071 3643702
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
ul. Giełdowa 8 8
52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3697400, fax. 071 3643702
REGON: 01061308300029 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 14 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu przy ul. Giełdowej 8 spełniających niżej opisane parametry techniczne oraz funkcjonalne: Funkcje min.: - Kopiarka druk czarno - biały, skala szarości, - Drukarka druk czarno - biały skala szarości, - Faks druk czarno - biały skala szarości, - Skaner kolorowy, - Druk laserowy monochromatyczny, - Druk dwustronny, - Czas oczekiwania na wydruk pierwszej strony max. 10 s, - Pamięć RAM min. 128 MB z możliwością zwiększenia, - Karta sieciowa wbudowana min. Ethernet 10/100 Mb/s, - Szybkość modemu faxu min. 33.6 Kb/s, - Obsługiwane języki min. PCL, PS, - Minimalny format oryginału A4, - Obsługiwane rozmiary nośników min. A5 - A4, - Rozdzielczość druku min. 600 x 600 dpi, - Rozdzielczość skanowania min. 600 x 600 dpi, - Skanowanie sieciowe: SMB, SMTP, FTP, TWAIN, PC, - Prędkość kopiowania drukowania min: 30 stron A4 jednostronnie/minutę, - Prędkość kopiowania / drukowania min: 15 stron A4 dwustronnie/minutę, - Zoom, możliwość definiowania, co 1%, - Pojemność papieru (80g/m2): * Łączna pojemność Kasety/Kaset min. 250 kartek, * Podajnik uniwersalny min. 50 kartek, * ADF z dupleksem min. 50 kartek, * Odbiornik na min. 100 kartek, - Obsługiwane typy papieru min.: Karton, Koperty, Etykiety papierowe, Papier zwykły, - Wyświetlacz wielofunkcyjny, dotykowy, kolorowy LCD, - Język interfejsu min. Polski, - Urządzenie zarządzane przez sieć LAN, min. przez przeglądarkę WWW, - Funkcje wydruku bezpiecznego, - Obsługiwane systemy operacyjne min. MS Windows 2000/2003/XP/2008, - W Zestawie min: * Oprogramowanie + sterowniki i instrukcja, * Kabel zasilający, * Urządzenie gotowe do pracy (wyposażone w toner i bęben lub bębny światłoczułe), * Elementy eksploatacyjne umożliwiające wydrukowanie minimum 60 000 stron (bez wliczania zestawu startowego), * Gwarancja producenta na urządzenie - 36 miesięcy. - Konieczność wykonania serwisu i / lub przeglądu dopiero po około 100 000 wydruków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł). Wadium może być wniesione w: (a) pieniądzu, (b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, (d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na konto w Banku BGŻ o/Wrocław 36 2030 0045 1110 0000 0043 7800, z dopiskiem na przelewie: Wadium na dostawę 14 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w oryginale w Dolnośląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Biurze Oddziału Regionalnego, I piętro, pokój nr 114. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek: realizacja dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min. 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, gdy Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. W wyznaczonym terminie Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min. 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie, wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KSEROKOPIARKI CYFROWEJ FORMATU A - 3
Dodano: 2013-03-02 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do druku kolorowego wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz serwis gwarancyjny na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2012-08-24 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do druku kolorowego wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz serwis gwarancyjny na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2012-07-26 - Dostawa kserokopiarek cyfrowych dla Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu.
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa kopiująco- drukująco- skanującego urządzenia wielkoformatowego do tworzenia i archiwizacji dokumentacji wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2010-11-16 - Dostawa wielkoformatowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego
Dodano: 2010-11-03 - Dostawa kserokopiarek cyfrowych dla Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu .
Dodano: 2010-10-08 - CIOR14/109/09 dostawa urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
Dodano: 2009-12-01