"Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-940 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 134
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 360 39 00 , fax. 071 364 00 99
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 134 134
50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 360 39 00, fax. 071 364 00 99
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CIOR14/109/09 dostawa urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu o wartości poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór jest zawarty w rozdz. IV SIWZ - załącznik nr 3 do formularza ofertowego. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. Inne dokumenty, które musi zawierać oferta: a) formularz ofertowy z załącznikami - zgodnie z wzorem zamieszczonym w Rozdz. IV SIWZ, b) pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - dotyczy również spółek cywilnych w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników, c) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia - do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KSEROKOPIARKI CYFROWEJ FORMATU A - 3
Dodano: 2013-03-02 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do druku kolorowego wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz serwis gwarancyjny na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2012-08-24 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do druku kolorowego wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz serwis gwarancyjny na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2012-07-26 - Dostawa kserokopiarek cyfrowych dla Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu.
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa kopiująco- drukująco- skanującego urządzenia wielkoformatowego do tworzenia i archiwizacji dokumentacji wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2010-11-16 - Dostawa wielkoformatowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego
Dodano: 2010-11-03 - Dostawa kserokopiarek cyfrowych dla Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu .
Dodano: 2010-10-08 - Dostawa 14 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Dodano: 2009-10-27