Przetargi.pl
Dostawa kruszyw

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806421 , fax. 022 7806421
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 1 1
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806421, fax. 022 7806421
    REGON: 01484859300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw: dolomitu dewońskiego frakcji 2-8 w ilości 1500 ton dolomitu dewońskiego frakcji 8-16 w ilości 1000 ton po telefonicznym uzgodnieniu ilości, potwierdzonym pisemnym zamówieniem przesłanym faksem do Wykonawcy. Zamówienie kruszywo powinno być zgodne z PN-EN 13043. Do każdej partii zamówionego kruszywa należy załączyć zaświadczenie podmiotu upoważnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywo odpowiada PN-EN 13043. Miejsce dostaw: transportem samochodowym Wytwórnia Mas Bitumicznych Zarządu Dróg Powiatowych w Taborze, Gmina Celestynów, pow. otwocki, woj. mazowieckie ZAMÓWIONE KRUSZYWA FRAKCJI 2-8 MM I 8-16 MM WYKORZYSTYWANE BĘDĄ DO PRODUKCJI MASY MINERALNO-ASFALTOWEJ. Próbka zamówionych kruszyw powinna być załączona do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych kruszyw do 40% zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy minimum 3 dostawy. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5. Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. 6. Składając ofertę Wykonawca musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywo odpowiada normie PN-EN 13043. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 niniejszej Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (2) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być złożona przez każdy podmiot. (3) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego musi być złożone przez każdy podmiot. (4) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS musi być złożone przez każdy podmiot (5) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru kreślonego w załączniku nr 1 do siwz Oświadczenie. (6) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (7) Formularz cenowy (8) Podpisany wzór umowy (9) Wypełniony formularz OFERTA (10) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane kruszywa odpowiadają normie PN-EN 13043 (11) Wyniki badań laboratoryjnych zamówionego kruszywa (12) Próbki zamówionych materiałów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach