Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej, krawężników drogowych oraz obrzeży betonowych

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej, krawężników drogowych oraz obrzeży betonowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem kostki brukowej, krawężników drogowych i obrzeży betonowych: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2007 L w miejscowości Kaniwola krawężnik drogowy 100x15x30 jednostronnie fazowany - kolor szary - ilość 156 szt. obrzeże betonowe jednostronnie fazowane 6x20x100 - kolor szary - ilość 160 szt. kostka brukowa w kształcie H 20x16,5x6 [cm] - kolor czerwony - ilość 230 m2 Zadanie nr 2 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1714 L w miejscowości Piaseczno krawężnik drogowy 100x15x30 jednostronnie fazowany - kolor szary - ilość 230 szt. obrzeże betonowe jednostronnie fazowane 6x20x100 - kolor szary - ilość 186 szt. kostka brukowa prostokątna fazowana 20x10x6 [cm] - kolor czerwony - ilość 220 m2 kostka brukowa prostokątna fazowana 20x10x8 [cm] - kolor szary - ilość 33 m2 Zadanie nr 3 - Wybrukowanie placu zabaw dla dzieci w Dąbrowie kostka brukowa prostokątna fazowana 20x10x6 [cm] - kolor szary - ilość 250 m2 obrzeże betonowe jednostronne fazowane 6x20x100 - kolor szary - ilość 70 szt. Termin i miejsce dostawy do uzgodnienia z Zamawiającym (miejsce dostawy - teren gminy Ludwin: miejscowości Kaniwola, Piaseczno i Dąbrowa). Dostawa środkiem transportu wyposażonym w HDS. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty/certyfikaty/ świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach