Gmina Chmielnik ogłasza przetarg
- Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3543273 , fax. 041 3543273
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
Plac Kościelny 5 5
26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3543273, fax. 041 3543273
REGON: 29100974500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki brukowej i betonowych elementów drogowych do wykonania remontów chodników i placów parkingowych na terenie miasta i gminy Chmielnik. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kostki brukowej i betonowych elementów drogowych do wykonania remontów chodników na terenie miasta i gminy Chmielnik takich jak: - kostka brukowa czerwona gr. 6cm, typu HOLLAND 3000 m2 - kostka brukowa czerwona gr. 8cm, typu HOLLAND 2000 m2 - kostka brukowa szara gr. 8cm, typu HOLLAND 2000 m2 - obrzeża trawnikowe szare 100x30x8 cm 2000 szt. - krawężnik drogowy betonowy 100x15x30 cm 2000 szt. Przewidywane ilości wyrobów wyliczone są na podstawie planowanych remontów chodników na rok 2010. W przypadku zmniejszonej ilości zakupionych materiałów wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą środkiem transportu wykonawcy, poszczególnymi partiami w ilości i terminie określonym przez Zamawiającego telefonicznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Warunki stawiane oferowanym wyrobom. Wymaga się, żeby oferowane wyroby: 1)posiadały pozytywną ocenę przydatności do stosowania w inżynierii komunikacyjnej (budownictwie drogowym); 2)posiadały minimum 5-letnią gwarancję.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy). 3. aktualne aprobaty techniczne /lub inne odpowiadające mu dokumenty/ na oferowane wyroby o zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz dopuszczające do obrotu handlowego; 4. gwarancję producenta na oferowane wyroby. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-25 - Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa bloczków betonowych w ramach Projektu: Kompleksowy system gospodarki odpadami komunalnymi w Rzędowie, gmina Tuczępy Kontrakt 14
Dodano: 2015-02-23 - Sukcesywna dostawa komór grobowych żelbetonowych wraz z ich wbudowaniem do dołu wykopanego przez Zamawiającego.
Dodano: 2014-11-27 - Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Kielcach w sezonie 2014 i 2015 roku.
Dodano: 2014-03-20 - SUKCESYWNA DOSTAWA KRĘGÓW BETONOWYCH DLA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KAZIMIERZY WIELKIEJ WRAZ Z ZAŁADUNKIEM , TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM WE WSKAZANYM MIEJSCU W 2014r
Dodano: 2014-02-17 - Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o.
Dodano: 2013-04-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA KRĘGÓW BETONOWYCH DLA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KAZIMIERZY WIELKIEJ WRAZ Z ZAŁADUNKIEM , TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM WE WSKAZANYM MIEJSCU W 2013r.
Dodano: 2013-03-21 - SUKCESYWNA DOSTAWA KRĘGÓW BETONOWYCH DLA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KAZIMIERZY WIELKIEJ WRAZ Z ZAŁADUNKIEM , TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM WE WSKAZANYM MIEJSCU W 2012r.
Dodano: 2012-04-13 - Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o.
Dodano: 2012-03-16