Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do 7 świetlic wiejskich na terenie gminy Chmielnik

Chmielnickie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, ul. Starobuska 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 354 23 97 , fax. 0-41 354 23 97
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chmielnickie Centrum Kultury
    ul. Starobuska 10 10
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 354 23 97, fax. 0-41 354 23 97
    REGON: 00028736100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnickie.ck.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do 7 świetlic wiejskich na terenie gminy Chmielnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do 7 świetlic wiejskich na terenie gminy Chmielnik oraz ich rozładunek i montaż w miejscach dostawy zgodnie z podziałem na części asortymentowe A, B, C, D, E. 1.1 Zakres zamówienia będzie obejmował dostawy: Część A: - mebli, - krzeseł świetlicowych, - stołów świetlicowych, - biurek komputerowych, - foteli obrotowych, Część B: - wyposażenia kuchni, - elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, Część C: - komputerów biurkowych i przenośnych ( z oprogramowaniem ), - sprzętu telewizyjnego i audiowizualnego, Część D: - sprzętu do ćwiczeń fizycznych, - gier stołowych, Część E: - mikrofonów i głośników, - instrumentów muzycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki (art. 22 prawa zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do niniejszej SIWZ - Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy) - Wymagana forma dokumentów - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wymagana forma dokumentów - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnickie.ck.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach