Przetargi.pl
Dostawa kostki betonowej, obrzeży betonowych oraz krawężników betonowych na utwardzenie pobocza drogi gminnej w Kaniwoli

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki betonowej, obrzeży betonowych oraz krawężników betonowych na utwardzenie pobocza drogi gminnej w Kaniwoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej, obrzeży betonowych oraz krawężników betonowych na utwardzenie pobocza drogi gminnej 105164L w miejscowości Kaniwola (Gmina Ludwin): krawężnik drogowy 100x15x30 jednostronnie fazowany - kolor szary - ilość 190 szt. obrzeże betonowe jednostronnie fazowane 6x20x100 - kolor szary - ilość 180 szt. kostka brukowa H 20x16,5x6 [cm] - kolor czerwony - ilość 190 m2 kostka brukowa H 20x16,5x8 [cm] - kolor szary - ilość 40 m2 Miejsce dostawy - miejscowość Kaniwola (Gmina Ludwin). Termin dostawy - do uzgodnienia z Zamawiającym. Dostawa środkiem transportu wyposażonym w HDS. Obrzeża zwykłe, bez pióro-wpust. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty/certyfikaty/ świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. Palety zwrotne - nie przewiduje się opłacania kaucji przez Zamawiającego z uwagi na stan techniczny palet, na których przywożony jest asortyment betonowy, Zamawiający nie odpowiada za zwrot pełnowartościowych palet. Palety zwracane będą Wykonawcy, a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Odbiór palet odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach