Miasto i Gmina Łosice ogłasza przetarg
- Adres: 08-200 Łosice, ul. Piłsudskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 083 3573542 , fax. 083 3572701
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łosice
ul. Piłsudskiego 6 6
08-200 Łosice, woj. mazowieckie
tel. 083 3573542, fax. 083 3572701
REGON: 03023740500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki betonowej i obrzeży chodnikowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki betonowej i obrzeży chodnikowych (CPV 44113100-6) w partiach do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (teren Gminy Łosice), wraz z załadunkiem i rozładunkiem w następujących asortymentach i ilościach: kostka brukowa betonowa o gr. 6 cm /szara/ 1700 m2 kostka brukowa betonowa o gr. 6 cm /kolor/ 3500 m2 kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm /szara/ 500 m2 kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm /kolor/ 500 m2 obrzeże betonowe wys. 20 cm x gr. 6 cm /szare/ 1000 mb obrzeże betonowe wys. 20 cm x gr. 6 cm /kolor/ 2000 mb obrzeże betonowe 100 x 25 x 8 cm /szare/ 300 mb Powyższe materiały powinny być zgodne z normami: PN-EN 1338 - dla kostki betonowej, lub równoznaczne PN-EN 1340 - dla obrzeży betonowych, lub równoznaczne Szczegółowe wymagania dla w/w materiałów oraz zakres dostaw precyzuje SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. 3.Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 4.Wpłaty wadium można dokonać na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łosicach nr konta 86 8038 0007 0010 1491 2000 0030, lub w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Łosicach ul. Piłsudskiego 6 pok. nr 28. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie, należy złożyć jego oryginał w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 27. 6.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7.Okres ważności dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni..
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych świadczeń i dokumentów. Nie spełnianie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ) 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz co najmniej trzech dostaw (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zrealizowane zostały należycie - referencje), o charakterze odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie nie dłuższym jak ostatnie trzy lata. 8. Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem certyfikatu jakości ISO 9001:2000, lub równoznaczny; 9. Kserokopię potwierdzone za zgodność z oryginałem deklaracji zgodności z normami: PN-EN 1338 dla kostki, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi normom odporności na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu (badania przeprowadzone nie później niż 30 dni), odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), badanie na wygląd kostki brukowej nie później niż 7 dni, lub równoznaczne. PN-EN 1340 dla obrzeży betonowych, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi odporności na warunki atmosferyczne - klasa 2 oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U (badania przeprowadzone nie później niż 30 dni) odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), badanie na wygląd obrzeży betonowych nie później niż 7 dni, lub równoznaczne; 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy lub w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9, wystawionej nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty powyższe powinny być przedstawione na piśmie w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIA od nr 1 do nr 6.
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIA od nr 1 do nr 6
Dodano: 2016-06-10 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji następujących robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIE 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu i spójności komunikacyjnej poprzez remont dróg gminnych w Płońsku ZADANIE 2 Remont alejek spacerowych
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa betonowych materiałów drogowych
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa na teren bazy w Wilczej Górze materiałów do budowy dróg
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa na teren bazy w Wilczej Górze grysu bazaltowego do remontów cząstkowych dróg oraz materiałów do budowy chodnika
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa materiałów do wykonania chodników w ciągu dróg powiatowych
Dodano: 2014-07-15 - ZP/271/20/2014 - Dostawa prefabrykatów betonowych dla potrzeb Miasta Ząbki
Dodano: 2014-07-10 - Dostawa betonowych materiałów drogowych
Dodano: 2014-06-25