Przetargi.pl
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych

Dom Żołnierza Polskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Stefana Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824-913 , fax. 022 6824559
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Żołnierza Polskiego
    ul. Stefana Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824-913, fax. 022 6824559
    REGON: 01016514700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego (mikrofony, odbiorniki, anteny) oraz skrzyń transportowych (Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilości sprzętu, zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy Zaoferowany sprzęt musi posiadać: -gwarancja minimum 24 miesiące od daty dostarczenia, -reakcja serwisu max 4 godziny robocze, -naprawa sprzętu może trwać maksymalnie 48 godzin, - zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na minimum 5 lat (odpłatnego). Podane parametry określają minimalne wymagania stawiane dostarczanemu sprzętowi. Dopuszczalne jest składanie ofert na sprzęt o wyższych parametrach. Wymaga się, aby zaoferowany sprzęt był kompatybilny z systemem SHURE ULX aktualnie używanym przez RZAWP Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: - cpv 32341000-5 mikrofony; 32344200-8 odbiorniki; 32352000-5 anteny i reflektory; 18924000-2 kufry 16 szt mikrofonów bezprzewodowych 16 szt mikrofonów bezprzewodowych nagłownych 16 szt odbiorników systemów bezprzewodowych 4szt anten 4szt spliterów do anten 4szt skrzyń drewniano-metalowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323410005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia( zał. nr 3 do SIWZ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego(KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - upoważnieniepełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; - potwierdzeniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia WYKONAWCY w realizacji przedmiotu zamówienia, będzie wykaz wykonanych ważniejszych usług za okres ostatnich 3 lat (licząc do daty składania ofert) o podobnym charakterze (pkt.6,ppkt.5 SIWZ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy), tj. przedstawią: - oświadczenie - załącznik 3 do SIWZ, - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, - aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert wyłącznie na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, po wezwaniu ZAMAWIAJĄCEGO, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu określonym w zał. nr 3 do SIWZ), 5) wykaz wykonanych, co najmniej dwóch ważniejszych dostaw za okres ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda na kwotę brutto nie mniejszą niż: łączna wartość składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz oświadczeniem WYKONAWCY, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do SIWZ). 1. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. 2. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach