Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIA od nr 1 do nr 6

Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 662 35 49 , fax. 23 662 35 49
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o.
    ul. Zajazd 8 8
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 23 662 35 49, fax. 23 662 35 49
    REGON: 13033598400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIA od nr 1 do nr 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk dla nw. zadań: ZADANIE 1 Budowa i modernizacja ciągów pieszo-jezdnych przy ul. Grunwaldzkiej 52, 54, 56, 63, 65 i Młodzieżowa 2, 4, 6 ZADANIE 2 Przebudowa parkingu przy ul. Sienkiewicza przy budynku Poczty Polskiej ZADANIE 3 Budowa chodnika na ul. Postępu Rolniczego ZADANIE 4 Budowa i modernizacja ulic w Płońsku w tym budowa ulic Magnolii, Makowa, Różana ZADANIE 5 Budowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Skarżyńskiej w m. Płońsk od km 0+000 do km 0+357,98 ZADANIE 6 Rozwój terenów zieleni w Płońsku i jego obszarach funkcjonalnych w ramach zagospodarowania terenów przy zbiorniku Rutki Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment: ZADANIE NR 1 1. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30x100 szacunkowa ilość: 152,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 2. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30 - łukowego R 0,5 szacunkowa ilość 8,00 mb (cenę należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 3. Dostawa krawężnika drogowego szarego - opornika o wym. 12x25x100 szacunkowa ilość: 350,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 4. Dostawa obrzeża betonowego szarego o wym. 6x20x100 szacunkowa ilość: 100,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 5. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 2 140,00 m2 6. Dostawa betonowej kostki brukowej kolorowej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 684,00 m2 ZADANIE NR 2 1. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30x100 szacunkowa ilość: 340,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 2. Dostawa obrzeża betonowego szarego o wym. 8x30x100 szacunkowa ilość: 60,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 3. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 6 cm szacunkowa ilość: 155,00 m2 4. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 590,00 m2 5. Dostawa betonowej kostki brukowej kolorowej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 510,00 m2 ZADANIE NR 3 1. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30x100 szacunkowa ilość: 200,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 2. Dostawa obrzeża betonowego szarego o wym. 8x30x100 szacunkowa ilość: 150,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 3. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 6 cm szacunkowa ilość: 320,00 m2 ZADANIE NR 4 1. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30x100 szacunkowa ilość: 1 059,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 2. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30 - łukowego R6 szacunkowa ilość 70,00 mb (cenę należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 3. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30 - łukowego R5 szacunkowa ilość 15,00 mb (cenę należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 4. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30 - łukowego R4 szacunkowa ilość 3,00 mb (cenę należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 5. Dostawa krawężnika drogowego szarego o wym. 15x30 - łukowego R3 szacunkowa ilość 5,00 mb (cenę należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 6. Dostawa obrzeża betonowego szarego o wym. 8x30x100 szacunkowa ilość: 257,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 7. Dostawa obrzeża betonowego szarego o wym. 6x20x100 szacunkowa ilość: 1 001,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 8. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 6 cm szacunkowa ilość: 1 549,00 m2 9. Dostawa betonowej kostki brukowej kolorowej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 545,00 m2 ZADANIE NR 5 1. Dostawa krawężnika drogowego szarego - opornika o wym. 12x25x100 szacunkowa ilość: 30,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 2. Dostawa obrzeża betonowego szarego o wym. 6x20x100 szacunkowa ilość: 30,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 3. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 6 cm szacunkowa ilość: 30,00 m2 4. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 20,00 m2 5. Dostawa betonowej kostki brukowej kolorowej o grub. 8 cm szacunkowa ilość: 10,00 m2 ZADANIE 6 1. Dostawa krawężnika drogowego szarego - opornika o wym. 12x25x100 szacunkowa ilość: 1 220,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) Ceny ofertowe (jednostkowe) posłużą rozliczeniu przyszłych dostaw i będą podstawą oceny ofert. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - zamówienie obejmuje sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8. Palety zwracane będą Wykonawcy przy następnej dostawie a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Zamawiający nie przewiduje kaucji za palety transportowe; -zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - do dnia 31.12.2016, partiami - w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa - w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy); - termin realizacji pojedynczej dostawy - do trzech dni od zlecenia przekazywanego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową; -faktyczna ilość zamawianych wyrobów - będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego; -odbiór ilościowy - w dniu dostawy; -każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału; -wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje właściwości użytkowych dopuszczające do stosowania w budownictwie; -kostka brukowa musi spełniać normę PN-EN 1338:2005; -krawężniki i obrzeża muszą spełniać normę PN-EN 1340:2004; -wykonawca zobowiązany jest do wystawienia deklaracji zgodności na dostarczone materiały; -partie dostarczonych materiałów, których jakość budzi zastrzeżenia poddane zostaną badaniom laboratoryjnym w uprawnionym laboratorium; -zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako nie spełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci, zaś kosztami badań laboratoryjnych obciąży Wykonawcę; -zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdimplonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach