Przetargi.pl
Dostawa i transport HDS materiałów chodnikowych

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572637 , fax. 23 6572540
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572637, fax. 23 6572540
    REGON: 00052853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i transport HDS materiałów chodnikowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i transportem HDS materiałów chodnikowych posiadających deklarację zgodności z aktualną normą w ilościach: - kostka betonowa - brukowa, z fazą, szara 200/165/60 - 750 m2, - kostka betonowa - brukowa, z fazą, szara 200/165/80 - 250 m2, - krawężnik prosty 100/30/15 - 500 mb - obrzeża gr. 8 cm - 100 mb, 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Podane ilości wskazane powyżej są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiałów chodnikowych, Wykonawcy nie przysługują z tego tytuł żadne roszczenia. Dostarczane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, muszą posiadać deklarację zgodności. Deklaracja ta powinna zostać dołączona do każdej partii dostarczanego towaru. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów chodnikowych, w miarę potrzeb wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy i Miasta Żuromin. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie Gminy i Miasta Żuromin każdorazowo przy zamówieniu. Dostawę należy realizować po pisemnym zgłoszeniu (faxem lub e-mailem) nie później niż w ciągu trzech dni od dnia zgłoszenia, w godzinach od 7.00 - 15.00. Za palety, na których będą dostarczane materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i będzie zobowiązany do odebrania ich z siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca składając ofertę udziela pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy na dostarczany materiał. Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty dostarczonych materiałów. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44113100-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach