Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8223947 , fax. 043 8279080
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3 3
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8223947, fax. 043 8279080
REGON: 73093855700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: PZDSIERADZ
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki betonowej i materiałów betonowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego 1. kostka betonowa szara grubości 8 cm Holland w ilości 1756 m2 2. kostka betonowa czerwona grubości 8 cm Holland w ilości 840 m2 3. krawężnik uliczny betonowy 15x30x100 szary w ilości 770 mb 4. obrzeże betonowe 8x25x100 szare w ilości 170 mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat potwierdzonych, że dostawy te wykonane zostały należycie. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - stosowne oświadczenie wykonawcy 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć: - aprobatę techniczną na wyroby objęte niniejszym zamówieniem. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kostki brukowej na 2016 r.
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWYCH NA BUDOWĘ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY DZIAŁOSZYN
Dodano: 2016-02-25 - Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2015.
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa kostki brukowej na 2015 r.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup materiałów chodnikowych i drogowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa elementów betonowych przeznaczonych na przebudowę i remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2014
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa kostki brukowej na 2014 r.
Dodano: 2014-03-18