Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-390 Wałbrzych, pl. Grunwaldzki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8437175 , fax. 074 8425495
- Data zamieszczenia: 2011-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
pl. Grunwaldzki 1 1
58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8437175, fax. 074 8425495
REGON: 00001775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego
Dodano: 2015-05-25 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-10-24 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2014-01-13 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2013-09-02 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2013-03-14 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2013-02-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Postępowanie Nr WCH.2420.23.2012.HS
Dodano: 2012-12-28 - Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r.
Dodano: 2012-12-14 - Jednorazową dostawę artykułów biurowych, papierniczych, kalendarzy na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 w podziale na Zadania: Zadanie 1- Jednorazowa dostawa artykułów biurowych i papierniczych, Zadanie 2 - Jednorazowa dostawa papieru komputerowego, Zadanie 3 - Jednorazowa dostawa kalendarzy
Dodano: 2012-11-08 - Dostawa kopert C6/5 do Oddziału ZUS w Legnicy.
Dodano: 2012-03-30