Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 0-12 623 77 41
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23 23
30-003 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, fax. 0-12 623 77 41
REGON: 35714205400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych oraz kserokopiarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 7 sztuk komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem, 7 sztuk projektorów multimedialnych oraz 1 sztuki kserokopiarki, z podziałem na części, przedstawione poniżej: Część I - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 7 sztuk, projektor multimedialny - 7 sztuk. Część II - kserokopiarka - 1 sztuka. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1A do SIWZ - Część I, załącznik nr 1B do SIWZ - Część II. Zamówienia obejmuje także udzielenie gwarancji oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 1 czerwca 2009r. Dostarczony sprzęt będzie posiadał oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą; 6.1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ; 6.1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 6.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4.Inne dokumenty, które musi zawierać oferta: 6.4.1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6.4.2.Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6.4.3.Do oferty należy dołączyć deklarację zgodności CE dla zaoferowanego urządzenia w zakresie cz. II tj. kserokopiarki. 6.4.4.Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - dotyczy również spółek cywilnych w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników. 6.4.5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, skanerów, monitorów oraz oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego - 6 zadań
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa dwudziestu trzech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Dodano: 2015-06-08 - Dzierżawa 3 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych na okres 36 miesięcy oraz dostarczenie systemu drukującego i zliczająco-monitorującego wydruki w powyższych urządzeniach, znak sprawy: DZP-271-35/14
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa czterdziestu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim
Dodano: 2014-09-30 - Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego
Dodano: 2014-05-21 - Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego
Dodano: 2014-01-31 - Dostawa kserokopiarki .
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa piętnastu urządzeń wielofunkcyjnych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
Dodano: 2012-09-27 - 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy kserokopiarki dla potrzeb Działu Spraw Osobowych UJ, ul. Straszewskiego 27, 31-113 Krakowie
Dodano: 2012-05-31 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2012-02-06