Przetargi.pl
Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki

Gmina Liszki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-060 Liszki,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 280-62-34 , fax. 12 280-62-52
  • Data zamieszczenia: 2014-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liszki
    32-060 Liszki, woj. małopolskie
    tel. 12 280-62-34, fax. 12 280-62-52
    REGON: 00054319500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania dla 3 jednostek organizacyjnych gminy, 3 punktów konsultacyjnych i 60 gospodarstw domowych z terenu Gminy Liszki, oraz serwisowanie sprzętu w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki w ramach działania 8.3 (Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion) osi Priorytetowej 8. (Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 1)Dostawa obejmuje: a)114 szt. zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, w tym: 107 szt. komputerów stacjonarnych i 7 szt. laptopów, b)66 szt. drukarek laserowych, c)60 szt. kamerek internetowych, d)107 szt. zasilaczy UPS. 2)Serwisowanie sprzętu komputerowego: należy założyć 165 godzin serwisowania w okresie od dostawy sprzętu, czas reakcji serwisu do 24 godz. od zgłoszenia, maksymalny okres gotowości serwisu do 31.12.2020 r. 2.W zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja wolnego od wad, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania we wskazanych przez Zamawiającego 3 jednostkach organizacyjnych: w Szkole Podstawowej w Kryspinowie, w Gimnazjum w Mnikowie i w Zespole Szkół w Liszkach, w 3 punktach konsultacyjnych w budynkach gminnych w Mnikowie, Chrosnej i Ściejowicach oraz we wskazanych 60 gospodarstwach domowych z terenu Gminy Liszki. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - specyfikacja techniczna. 4.Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę spełniało wymagania określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, oraz uwzględniało warunki licencjonowania odpowiadające specyfice projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe postępowanie, tj.: 1)Sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie dostarczane w ramach przedmiotowego zamówienia zostaną przekazane osobom trzecim (osobom fizycznym będącym użytkownikami końcowymi) do niekomercyjnego użytkowania w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Liszki, 2)Przekazanie sprzętu i oprogramowania nastąpi na podstawie nieodpłatnej umowy użyczenia zawieranej, na okres realizacji Projektu oraz 5 następnych lat, pomiędzy beneficjentami ostatecznymi projektu, a Gminą Liszki, 3)Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie użyczenie sprzętu i oprogramowania. 5.Dostarczany w ramach zamówienia sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w specyfikacji technicznej w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych przez Zamawiającego wymagań, w tym w szczególności w zakresie licencji oprogramowania oraz warunków gwarancji. Parametry i konfiguracja dostarczanego sprzętu i oprogramowania oferowanego przez Wykonawcę nie mogą być niższe niż określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane produkty (sprzęt i urządzenia) oraz materiały, odpowiadają wymaganiom niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia, dokumenty i certyfikaty, o których mowa w specyfikacji technicznej. 7.Zamawiający wymaga, aby sprzęt, urządzenia oraz oprogramowanie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, zakupiono w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, aby były fabrycznie nowe, nieużywane i posiadały stosowny pakiet usług gwarancyjnych i serwisowych, nie mniejszy niż określone przez producenta, kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 8.W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe, co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej części opisu przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Równoważność, o której mowa powyższej, przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą w przypadku gdy: -Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. -wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) i 5) ustawy Pzp. 6.Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego KBS O/Liszki 71 8591 0007 0210 0000 0068 0014 z adnotacją: Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach projektu pn. Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci Dokument przelewu należy dołączyć do oferty. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego). 9.Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 10.Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w rozdz. IX niniejszej specyfikacji. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 11.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: d)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; e)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; f)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji dla komputerów stacjonarnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach