Przetargi.pl
Dostawa komputerów, drukarek oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 98 miejsc dostępowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, drukarek oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 98 miejsc dostępowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienia zostało podzielone na 3 etapy: 1.1. Etap I - dostawa sprzętu komputerowego. W zakres etapu wchodzi: a. Dostawa zestawów komputerowych dla gospodarstw domowych - 89 kpl b. Dostawa zestawów komputerowych dla jednostek podległych - 40 kpl c. Dostawa komputerów przenośnych - urząd gminy - 3 kpl d. Dostawa drukarek - 9 szt. e. Dostawa oraz instalacja oprogramowania dla gospodarstw domowych (pakiet biurowy)- 89 pakietów f. Dostawa oraz instalacja oprogramowania dla jednostek podległych oraz urzędu gminy (pakiet biurowy) - 43 pakiety g. Dostawa oraz instalacja oprogramowania antywirusowego - 132 pakiety h. Oznakowanie sprzętu/naklejki na sprzęt (132 komp+9 drukarek) - 141 kpl 1.2. Etap II - Montaż zestawów komputerowych. W zakres etapu wchodzi: a. montaż sprzętu komputerowego (w tym instalacja i aktywacja oprogramowania) oraz sieciowego umożliwiającego korzystanie z oferowanej usługi dostępowe , konfiguracja - 132 szt. 1.3. Etap III - Aktualizacje oprogramowania oraz dostęp do sieci Internet W zakres etapu wchodzi: a. Aktualizacja oprogramowania do końca realizacji projektu (do 31.12.2015r.) - dla 132 komputerów - 132 kpl b. Usługa dostępu do Internetu - V 2014 do XII 2015 - 1960 jedn. 2. Dostarczony sprzęt komputerowy (komputery oraz osprzęt sieciowy) musi być objęty minimum 36-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i montażu sprzętu. Sprzęt komputerowy i sieciowy musi posiadać instrukcję w języku polskim. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne i mailowe zgłoszenie serwisowe. Czynności zmierzające do usunięcia zgłoszonej wady/usterki należy podjąć w ciągu pierwszej doby roboczej od zgłoszenia w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 10 dni roboczych od daty zgłoszenia sprzętu do naprawy, Wykonawca winien wymienić sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych od wymienianego. Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 48 godzin od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę. Przywrócenie dostępności usługi, każdorazowo musi być potwierdzone protokołem zdawczo -odbiorczym 4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Internecik w naszej gminie - Zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Gródek nad Dunajcem (nr projektu: POIG.08.03.00-12-034/13) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 6 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia III. Termin wykonania zamówienia 1. Wymagany przez Zamawiającego okres realizacji zamówienia: 1.1. Etap I - Dostawa sprzętu - do 21 dni od podpisania umowy 1.2. Etap II - Montaż zestawów komputerowych - do 45 dni od podpisania umowy 1.3. Etap III - Aktualizacje oprogramowania oraz dostęp do sieci Internet - od 1 maj 2014 roku do 31 grudnia 2015 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gródku nad Dunajcem Nr 41 8811 0006 0010 0100 1720 0009 z podaniem tytułu: >Wadium - nr sprawy IZP.271.1.2014 - Dostawa komputerów, drukarek oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet<. 3. Pozostałe informacje na temat wadium zostały zamieszczone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach