Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618491375, , fax. +48618491562
- Data zamieszczenia: 2019-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Szpitalna 27/33
60-572 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618491375, , fax. +48618491562
REGON: 00028886300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kołder grzewczych, układów oddechowych, pieluchomajtek, prześcieradeł na kozetkę, łączników do pomiaru CO2 do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 30/19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kołder grzewczych, układów oddechowych, pieluchomajtek, prześcieradeł na kozetkę, łączników do pomiaru CO2 do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach przedstawionych w załącznikach (pakietach) nr 1-6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (stanowiących jej integralną część). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony/e przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik/i nr 1-6 do siwz formularz/e ofertowy/e, (złożony/e w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca/prosi Wykonawców o dołączenie ww. dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla OCZ w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - 23 zadania
Dodano: 2024-03-04 - DOSTAWA JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywna dostawa specjalistycznych wyrobów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego oraz oddziału anestezjologii i intensywnej terapii
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2023-10-19 - Zakup i dostawa odczynników i drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-05-16 - Jednorazowe zestawy operacyjne, akcesoria do sterylizacji, testy urazowe, mankiety do sekwencyjnego ucisku, nakłuwacze
Dodano: 2023-04-30 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) użytkowanego w obrębie oddziałów i innych komórek organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (39 pakietów).
Dodano: 2023-04-26 - Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2022-11-19