Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
- Data zamieszczenia: 2019-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26
62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż magazynu na przedmioty do ponownego użycia z wyposażeniem realizowana w ramach inwestycji „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Lądek” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż magazynu na przedmioty do ponownego użycia z wyposażeniem do nowo wybudowanego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Opis wyposażenia PSZOK zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy w pkt. 2.4 przedmiotu zamówienia oraz specyfikacja sprzętu w pkt. 1.2. Określenie miejsca montażu (dla elementów tego wymagających) zawarty jest w załączniku nr 11 tj. projektu zagospodarowania terenu. Program funkcjonalno-użytkowy i specyfikacja sprzętu stanowią załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211110-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną