Przetargi.pl
Dostawa kamery termowizyjnej i cyfrowego sprzętu foto (DZP.381.156.2013.DW)

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kamery termowizyjnej i cyfrowego sprzętu foto (DZP.381.156.2013.DW)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (2013): kamery termowizyjnej i cyfrowego sprzętu foto, zwanych dalej sprzętem. Zakres zamówienia obejmuje zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
    a. Kamera termowizyjna przenośna - 1 szt., oznaczona w postępowaniu jako część A,
    b. Kamera cyfrowa - 1 szt., oznaczona w postępowaniu jako część B,
    c. Aparat cyfrowy - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część C,
    3. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Oferowany sprzęt powinien posiadać stosowne certyfikaty.
    4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
    5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
    6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
    7. Wymagany minimalny okres gwarancji:
    a. w ramach części A zamówienia - na kamerę minimum 2 lata, na detektor minimum 10 lat
    b. w ramach części B i C zamówienia - minimum 2 lata,
    c. (jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - określono inaczej - zgodnie z wymaganiami podanymi w opisie). Bieg terminu gwarancji dla sprzętu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu ze sprzętem.
    8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. W przypadku konieczności importu części z zagranicy , czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia części (jednak nie dłużej niż 30 dni)
    9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim.
    10. Warunki realizacji zamówienia:
    a) przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00;
    b) termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
    c) w dniu dostarczenia sprzętu nastąpi jego sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
    d) protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za sprzęt nim objęty.
    11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
    12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    14. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach