Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2015-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 07/PN/15 na dostawę dwóch sztuk mierników przyjętej dawki promieniowania jonizującego na skórę do aparatów RTG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja dwóch sztuk mierników przyjętej dawki promieniowania jonizującego na skórę do aparatów RTG typu Siemens Siremobil oraz GE Stenoscope z wyświetlaczem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Wyposażenie aparatów w rejestrator dawki musi być zgodny z § 25 ust. 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1015 z późn. zm.), zgodnie z którym aparaty rentgenowskie stosowane w radiologii zabiegowej muszą być wyposażone w rejestrator dawki umożliwiający określenie dawki przyjętego promieniowania na skórę, którą otrzymuje pacjent z wyświetlaczem dobrze widocznym dla operatora. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 76), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 4. Zamawiający żąda zapewnienia 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. 5. Zamówiony towar winien być zainstalowany w wyspecyfikowanych urządzeniach w godzinach 7.00-14.00 w terminie 3 tygodni od daty zawarcia umowy, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 6. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu do pomiaru ciśnień, temperatury oraz wilgotności wraz z oprogramowaniem do wizualizacji i rejestracji danych dla WIiŚ Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2016-07-05 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kontrolno - pomiarowego w ramach dofinansowania przedsięwzięcia w formie przekazania środków przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację zadania pn. Doposażenie organów nadzoru górniczego w sprzęt służący do monitorowania eksploatacji kopalin.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa aparatury dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa sprzętu dla pogotowia specjalistycznego Zadanie 1: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru. Zadanie 2: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych. Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności). Zadanie 4: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych.
Dodano: 2015-06-24 - Dostawa sprzętu dla pogotowia specjalistycznego Zadanie 1: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru. Zadanie 2: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych. Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności). Zadanie 4: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych (doposażenie pracowni produkcji rolniczej) w ramach projektu pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014 - 2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzk.
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa konduktometru. Oznaczenie sprawy: OZ/D/141/TB/14.
Dodano: 2014-11-06 - Dostawa 42 sztuk elektrod zespolonych do pomiaru pH oraz roztworów buforowych i elektrodowych
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa konduktometru do pomiarów przewodności właściwej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/113/EO/14
Dodano: 2014-08-22 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych 5 szt. rejestratorów cyfrowych drgań.
Dodano: 2014-08-06