Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 335 31 15-16 , fax. 32 335 31 18
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna
ul. Okrzei 20 20
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 335 31 15-16, fax. 32 335 31 18
REGON: 24124092100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piast-gliwice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20. 2)Usługi cateringowe są serwowane dla tzw. VIP-ów, Super VIP-ów lub uczestników skyboksów, czyli dla tzw. bardzo ważnych osób, którzy wykupują wraz z biletami wstępu prawo do otrzymania obsługi najwyższej jakości. 3)W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego co najmniej na 2 dni przed meczem Zamawiającego w ramach obsługi spotkań meczowych. 4)Usługa będzie realizowana po uzyskaniu akceptacji menu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5)Miejsce wykonywania zamówienia: siedziba Zamawiającego. 6)Planowana ilość spotkań meczowych w okresie trwania umowy - około 55. 7)Planowana ilość uczestników objętych usługą każdorazowo - około 350 osób. 8)Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dostarczenia: - stołów cateringowych w ilości i formie niezbędnej do organizacji spotkania, dostosowanych do sal VIP-ów, super Vip-ów i skyboxów, - stoły powinny być nakryte białymi obrusami (kolor do uzgodnienia po zapoznaniu się z estetyką podania - zastawą składającą się z porcelany gastronomicznej, z czystego białego szkła, bez napisów oraz udekorowane żywymi kwiatami (kolorystyka dobrana do wnętrza Sal oraz zaakceptowana przez Zamawiającego). - draperii do bufetów, - nadzór kelnerski, porządkowanie stołów i zaplecza przy bufetach kucharze w strojach galowych - przygotowania, dowozu i rozstawienia cateringu w przygotowanym przez Zamawiającego miejscu. 9)Wymagania dotyczące obsługi: - 8 kelnerów/kelnerek posiadających minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie, ubranych w jednolite stroje (białe kurtki, białe koszule z długim rękawem, białe rękawiczki, czarne muchy, czarne spodnie, czarne pantofle), w przypadku kobiet (biała koszula z długim rękawem oraz czarna spódnica do kolan), -cechy charakterystyczne kelnerów: wysoka kultura osobista, dyskrecja, sprawność, uprzejmość, -wykluczone jest palenie papierosów w czasie realizacji zamówienia nawet w czasie przerwy. 10) Wykonawca zobowiązuję się, najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem spotkania do dostarczenia posiłków własnym środkiem transportu, na miejsce wskazane przez Zamawiającego ; czas trwania spotkania - do ostatniego Gościa). 11) Wykonawca odpowiada za przygotowanie spotkania zgodnie z ustalonym menu, rozstawienie własnych stołów, obsługę uroczystości oraz uprzątnięcie Sal, po zakończeniu spotkania w ciągu 1 godziny. 12) Wykonawca zapewnia naczynia, sztućce, termosy, podgrzewacze oraz inne narzędzia i przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 13) Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jaki i estetyki, bezwzględnie świeże i przyrządzone w dniu dostawy. Dania na ciepło powinny być gorące (min. 85 stopni C). 8) Posiłki należy dostarczyć w termosach i szczelnych pojemnikach, własnym transportem Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za właściwy stan dostarczonych posiłków. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 14) W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. W przypadku ich nie usunięcia Zamawiający ma prawo do dochodzenia odszkodowania zgodnie z zapisami w § 6 wzoru umowy. 15) Do obowiązków Wykonawcy należy: odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki oraz odpady pokonsumpcyjne będą zbierane po zakończeniu uroczystości. 16) Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania cateringu zgodnie z podanym menu. 17) Pozostałe postanowienia zawarto we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piast-gliwice.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie spotkań/konferencji organizowanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi żywieniowej w zakresie całodziennego wyżywienia uczniów Niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego Szkoły Mistrzostwa Sportowego Polskiego Związku Hokeja na Lodzie
Dodano: 2016-07-26 - Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze - Centrum
Dodano: 2016-06-16 - Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze
Dodano: 2016-05-30 - Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkoleń, spotkań, konferencji na potrzeby Instytucji Pośredniczącej dla Regionalnych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Południowego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) na potrzeby Biura ds. Planowania Przestrzennego
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) na potrzeby Wydziału Komunikacji Społecznej w 2016 roku
Dodano: 2016-03-11 - Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) w rozbiciu na zakresy
Dodano: 2016-02-19 - Świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) dla Wydziału Rozwoju Regionalnego, Wydziału Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-02-18