Przetargi.pl
Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj spożywczych klasy A - jaja w skorupie pochodzące od kury domowej, pierwszej grupy jakościowej o normalnym kształcie. Skorupa czysta, nieuszkodzona, niemyta, nieczyszczona. Białko przejrzyste, czyste bez ciał obcych. Żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajka słabo ruchliwe, bez ciał obcych. Jaja bez obcych zapachów. Wymagania wagowe: Jaja L - jaja określane w kategorii wagowej jako duże, ważące od 63 do 73 g. Jaja XL - jaja w kategorii wagowej, ważące więcej niż 74 g. Masę jaj należy określać, ważąc z dokładnością do 1,0 g poszczególne jaja w próbce. Kontrolną masę 100 jaj należy określać ważąc je z dokładnością do 100 g. Masa 100 jaj kategorii wagowej L nie może być mniejsza niż 6,4 kg, kategorii wagowej XL masa wagowa 100 jaj powinna być większa niż 6,4 kg. Znakowanie: na skorupie winien być kod producenta. Kod ten składa się z : a.kodu systemu hodowli ( w zależności od metody chowu: cyfra 0 - chów ekologiczny, 1 - na wolnym wybiegu, 2 - ściółkowy, 3 - klatkowy), b. kodu Państwa Członkowskiego Unii (np. Polska - PL ), c.weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego, d.Kod producenta winien być dobrze widoczny, czytelny i mieć minimum 2 mm wysokości. Trwałość: Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić niemniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia wyszczególniona została w załączniku nr 1a, do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Pakiet asortymentowy. Ilości podane w załączniku nr 1a - pakiet asortymentowy, są ilościami szacunkowymi. Ilości rzeczywiste dostaw mogą odbiegać od podanych w załączniku. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: a. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29, b. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6, c. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18, d. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19, e. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30, f. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36, g. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17, h. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26, i. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37, j. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37, k. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69, l. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205, m. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52, n. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Senatorska 4, o. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4, p. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10, q. Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a, r. Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a, s. Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a, t. Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a, u. Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Senatorska 4, v. Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Smetany 4, w. Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Tybury 16, x. Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Opakowania zawierające jaja klasy A będą posiadać na zewnętrznej powierzchni następujące, dobrze widoczne i czytelne oznaczenia: a. kod zakładu pakowania, b. klasa jakości - klasa A lub litera A, c. klasa wagowa (np. L), d. data minimalnej trwałości, e. informacja zalecająca konsumentom przechowywanie jaj po zakupie w warunkach chłodniczych, f. metodę chowu kur wyrażoną słownie. Pojemniki powinny być czyste, bez obcych zapachów, przeznaczone tylko do jednego asortymentu. Wytłaczanki umieszczone w opakowaniu transportowym, nie więcej niż 360 szt., ułożone tępym końcem ku górze, powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji. Na zewnętrznej lub wewnętrznej powierzchni opakowania, powinno znajdować się objaśnienie znaczenia kodu producenta oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa m. in.: Rozporządzenie Komisji (WE) nr 5892008 z dnia 23. 06.2008 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania Rozporządzeń Rady (WE) nr 12342007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: a.każdy produkt wytworzony będzie zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz.914 z późn. zm.), b. każdy produkt odpowiadał będzie z normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP, c.na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp., d.dostawa transportem własnym Wykonawcy pod adres wskazany przez Zamawiającego na obszarze Łodzi, określony w pkt. 8 wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami, e.sukcesywne dostawy 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, f.zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty e-mail, z dwudniowym wyprzedzeniem, g.Zamawiający będzie miał prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca niezwłocznie w ciągu 24 godzin wymieni na swój koszt wadliwy towar na inny, odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia, b. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c. ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, d. Wykonawca zobowiązany jest do podania telefonów kontaktowych i numeru faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zawartej umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: a) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu, b) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, c) dostarczenia artykułów terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym, d) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument ( np. W - Z ) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczony przedmiot umowy Wykonawca będzie ustalał po każdorazowym wykonaniu dostawy w oparciu o ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu ofertowym Wykonawcy - załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralna część. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach