Przetargi.pl
Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach gminnych i wewnętrznych

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach gminnych i wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakres których wchodzi: 1) dostawa, instalacja i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego w drogach gminnych i wewnętrznych Miasta Inowrocławia (znaki ostrzegawcze A, znaki zakazu B, znaki nakazu C, znaki informacyjne D, znaki kierunku, miejscowości, znaki uzupełniające, tabliczki do znaków drogowych - E, F, G, T); 2) dostawa, instalacja i utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (UBRD); 3) wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego; w drogach gminnych i wewnętrznych Miasta Inowrocławia; 4) konserwacja i utrzymaniem oznakowania aktywnego pionowego typu D-6, z aktywnym panelem diodowym wysyłającym pomarańczowe sygnały świetlne, zasilanym własnym źródłem energii (bateria słoneczna) oraz systemem radiowym do komunikacji w ciągu ul. Szymborskiej, ul. Pileckiego, ul. Metalowców oraz al. 800-lecia Inowrocławia. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, oraz gwarancji jakości na okres co najmniej: 36 miesięcy – na oznakowanie pionowe (tarcze znaków) , 36 miesięcy - na urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, 48 miesięcy - na konstrukcje wsporcze do znaków pionowych oraz urządzeń BRD, 6 miesięcy – na oznakowanie poziome cienkowarstwowe przejść dla pieszych, 8 miesięcy - na pozostałe oznakowanie poziome, 36 miesięcy - na oznakowanie poziome grubowarstwowe 36 miesięcy – na znaki aktywne (D-6 i B-33) licząc od dnia odbioru bez wad. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego określa szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szacunkowe ilości zamawianego przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz). 4. Wykonawca będzie otrzymywał pisemne zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez Naczelnika Wydziału Dróg i Transportu wykonania określonych dostaw i usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający będzie płacił należności za zlecony przedmiot zamówienia jeden raz w miesiącu, za określone w zleceniach dostawy i usługi (w danym miesiącu), w terminie do 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury z załączonym protokołem odbioru danego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach