Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
- Data zamieszczenia: 2020-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
ul. Marii Konopnickiej 65
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
REGON: 00029121000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWO – TOWAROWEGO W PAWILONIE I W SZPZOZ IM. DZIECI WARSZAWY W DZIEKANOWIE LEŚNYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i wszelkich prac w celu wykonania zadania polegającego na wymianie dźwigu osobowo – towarowego w Pawilonie I SZPZOZ (demontaż starego dźwigu, montaż nowego wraz z dostarczeniem pełnej dokumentacji z UDT-pozytywny protokół odbioru wraz z przekazaniem do prawidłowego użytkowania).Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej wizji lokalnej w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą załączyć wykonawcy do oferty: a) w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą: • oświadczenie wykonawcy w oparciu o art. 25a ust 1 u.p.z.p., iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz o poleganiu przez niego na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a u.p.z.p.), (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3a do SIWZ), • oświadczenie wykonawcy w oparciu o art. 25a ust 1 u.p.z.p., iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust 5 u.p.z.p. oświadczenia Wykonawcy iż podmiot trzeci na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (art. 22a u.p.z.p.) nie podlega wykluczeniu z postepowania w zakresie podstaw wykluczenia tożsamych jak dla Wykonawcy (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3b do SIWZ),•wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę, wartość podatku VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu okresu przestoju i wszystkich innych kosztów składających się na przedmiot zamówienia oświadczenie o okresie związania ofertą i akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,•wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ),•w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika,•w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy.
Dodano: 2024-04-10 - DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRZEMIESZCZANIA PIONOWEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W OBIEKCIE ZLOKALIZOWANYM NA SKWERZE HOOVERA W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-23 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy
Dodano: 2024-02-21 - „Modernizacja (demontaż, dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku głównym NIZP PZH – PIB przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie”
Dodano: 2023-11-03 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-09-05 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-08-03 - Wymiana windy towarowo-osobowej z przystosowaniem szybu do wymagań pożarowych, na potrzeby Zakładu Wydawnictw Statystycznych
Dodano: 2023-05-31 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”
Dodano: 2023-05-12 - Wymiana wyeksploatowanych podzespołów w czterech dźwigach towarowo-osobowych Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-08