Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 75-640 Koszalin, ul. Zwycięstwa 204A
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0943456825 , fax. 094 3456102
- Data zamieszczenia: 2013-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zwycięstwa 204A 204A
75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0943456825, fax. 094 3456102
REGON: 33092731300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I WYMIANA DWÓCH DŹWIGÓW OSOBOWYCH NA DŹWIGI OSOBOWE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SP ZOZ W KOSZALINIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje:a)demontaż dwóch dźwigów osobowych wraz z podzespołami podlegającymi wymianie, ich wywiezienie i utylizacja;b)renowację wejść do dźwigów osobowych; c)wymianę oświetlenia w dwóch szybach dźwigów osobowych; d)montaż dwóch dźwigów osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; e)wykonanie wszystkich niezbędnych robót instalacyjnych i budowlanych związanych z wymianą dwóch dźwigów osobowych; f) wykonanie prób powykonawczych (po montażu), regulacja, pomiary rozruchu; g)opracowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów osobowych do właściwego urzędu dozoru technicznego (WDT Gdynia) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późń. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890 z późń. zm.). Dokumentacja powykonawcza dostarczona zostanie w 4 egzemplarzach drukowanych oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nagranej na płycie CD. 2)Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a)Pierwszy etap obejmuje: Wymianę oświetlenia w szybach; Renowację 10 wejść do dźwigów osobowych - 70% prac; Roboty demontażowe istniejącego dźwigu osobowego o udźwigu 1000 kg wraz z podzespołami. Demontaż należy przeprowadzić w taki sposób, aby utrzymać w ruchu istniejący dźwig osobowy o udźwigu 630kg. Dostawa dźwigu osobowego o udźwigu 630kg. Dostawa dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg. Pierwszy etap rozpocznie się w pierwszym dniu obowiązywania umowy i zakończy się nie później niż do dnia 5 grudnia 2013r. b) Drugi etap obejmuje:Roboty demontażowe istniejącego dźwigu osobowego o udźwigu 500kg. Montaż dźwigu osobowego o udźwigu 630kg. Montaż dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg. Do czasu zakończenia montażu, uruchomienia i dopuszczenia do eksploatacji dźwigu osobowego o udźwigu 1900kg, należy utrzymać w ruchu istniejący dźwig osobowy o udźwigu 630kg. Renowację 10 wejść do dźwigów osobowych - 30% prac. Drugi etap rozpocznie się w pierwszym dniu po zakończeniu pierwszego etapu i zakończy sie nie później niż do dnia 31 marca 2014r. 3) Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: a) Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. b)Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. c) Załącznik nr 3 - Dokumentacja rysunkowa. 4)Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określonych w załącznikach do niniejszej SIWZ. 5) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 6) Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. Osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego w zakresie wizji lokalnej: Pan Łukasz Gołka - numer telefonu 606-252-390. 7) Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 204a. 8) Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. W przypadku braku oświadczenia Wykonawcy w powyższej kwestii Zamawiający uzna, że Wykonawca realizował będzie zamówienie bez udziału podwykonawców. 9)Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 9 SIWZ. 10) Na przedmiot zamówienia zostanie udzielona przez Wykonawcę gwarancja na minimum 36 miesięcy. 11) Rękojmia za wady zostanie udzielona przez Wykonawcę na minimum 36 miesięcy. 12) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.14) Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie powystawowe i nie używane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 10 000,00 zł.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4)Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. O/Koszalin 55 1240 3653 1111 0000 4189 7380 z adnotacją -WADIUM - Dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie - Znak sprawy: ZP-7/2013/WSPL. 5)Wadium wniesione w formie, jak określa ust. 3 lit. b)-e) winny posiadać określony w treści poręczenia (gwarancji) termin ich ważności, nie krótszy niż termin związania z ofertą. 6) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie (opisanej -WADIUM - Dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych na dźwigi osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie - Znak sprawy: ZP-7/13/WSPL) w Sekretariacie na IV piętrze za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 - 14.30. Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7)Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 8)Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy; c)Wykonawcy, który wycofał ofertę na jego wniosek. 9)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznaczy termin wniesienia wadium. 10)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie nie złoży dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 11)Zamawiający dopuszcza złożenie wadium tylko przez lidera Konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku ZPL Rusałka w Świnoujściu przy ul. Powstańców Śląskich 2/4
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa i montaż oraz modernizacja wind wraz z przebudową istniejących szybów windowych i maszynowni w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa i montaż oraz modernizacja wind wraz z przebudową istniejących szybów windowych i maszynowni w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-03-10 - Wymiana windy osobowej w budynku A szpitala.
Dodano: 2015-06-01 - Wymiana windy osobowej w budynku A szpitala.
Dodano: 2015-04-16 - Wymiana windy osobowej w ramach zadania pn. Likwidacja barier architektonicznych poprzez dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych w oddziale izby przyjęć i ciągach komunikacyjnych 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu
Dodano: 2014-12-03 - Wymiana dźwigów osobowych w budynku przy ul. Wawrzyniaka 14 w Szczecinie - inwestycja w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2014-08-05 - Wymiana dźwigów osobowych w budynku przy ul. Wawrzyniaka 14 w Szczecinie - inwestycja w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2014-07-18 - Dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych do budynku przychodni w Dębnie
Dodano: 2014-04-10 - Dostawa i montaż dźwigu - zapadni scenicznej do transportu fortepianu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Filharmonia Koszalińska im. Stanisława Moniuszki w Koszalinie - budowa Sali Koncertowej
Dodano: 2014-03-19